// سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

رویداد کراس اور Fortnite و Borderlands به‌زودی برگزار می‌شود

حساب کاربری توییتر Fortnite تصویر جدیدی را منتشر کرده است که در توضیحات، از کراس‌اور بین این بازی و Borderlands گفته شده است.

فورتنایت به کراس‌اورهای مختلف معروف است. شرکت اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر فورتنایت، با استفاده از کراس‌اورهای مختلف، سعی می‌کند جهان بازی را تازه و نو نگه دارد و محتویات جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد. در گذشته شاهد کراس‌آورهایی میان این بازی با جان ویک، اونجرز و Stranger Things بوده‌ایم.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به‌زودی کراس‌اور فورتنایت و Borderlands در دسترس قرار می‌گیرد. حساب کاربری توییتر فورتنایت یک تصویر را منتشر کرده است که در توضیح آن شاهد هشتگ FortnitexMayhem هستیم. همچنین اگر با دقت به‌تصویر منتشر شده نگاه کنید، ماسک Mayhem را مشاهده می‌کنید. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم این کراس‌آور چه زمانی در دسترس قرار می‌گیرد.

Fortnite

البته اشاره کنم که به‌نظر می‌رسد امروز یک آپدیت برای بازی Fortnite در دسترس قرار می‌گیرد. احتمال دارد پس از این به‌روزرسانی شاهد اضافه شدن رویداد جدیدی با محوریت بوردرلندز به بازی فورتنایت باشیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا این رویداد تنها شامل اضافه شدن کاراکترهای جدید در فروشگاه می‌شود یا چالش‌های جدیدی هم به بازی اضافه می‌شوند؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده