نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۶

معرفی بازی موبایل Ruby Dragon؛ لذت یادآوری یک نوستالژی

در این قسمت از معرفی بازی موبایل به سراغ بازی Ruby Dragon رفتیم که تعداد زیادی از ما را به دوران نوکیاهای قدیمی و هیجان بازی Snake می‌برد و خاطرات را زنده می‌کند.

احتمالا افراد بسیار کمی در میان ما وجود دارند که بازی Snake را در موبایل‌های قدیمی امتحان نکرده باشند. امشب در این مقاله قصد داریم تا بازی موبایلی را به شما معرفی کنیم که به طرز جذاب و مدرنی تمام آن نوستالژی‌ها را برای شما زنده می‌کند. بازی موبایل Ruby Dragon همان بازی‌ای است که قصد دارد خاطرات قدیمی شما را زنده کند؛ با این تفاوت که شما در این بازی به‌جای مار با یک اژدها سر و کار دارید. بازی Ruby Dragon کاملا رایگان است و حجمی حدود ۳۰۰ مگابایت دارد. این بازی رایگان توسط استودیو بازی‌سازی Saltwater Assembly ساخته شده است. این استودیو در گذشته بازی ShapeOrama Aussie Animals را هم ساخته است.

یکی از تفاوت‌هایی که بین این بازی و بازی موبایل Snake وجود دارد، این است که دیگر شما لازم نیست تا از خوردن به دیوارهای اطراف خود بترسید؛ بلکه چیزهای دیگری وجود دارد که باید مراقب آن‌ها باشید. یکی از مواردی که باید در این بازی به آن توجه کنید، این است که شما باید به تعدادی که خود بازی برایتان مشخص می‌کند و تعداد را هم بالای صفحه موبایل نمایش می‌دهد، سنگ‌های رنگی را جمع‌آوری کنید. با جمع کردن هر مربع و سنگ رنگی، دنباله و دم شما بلندتر می‌شود. همین بلندتر شدن یکی از مواردی است که باید نگران آن باشید؛ زیرا اصلا نباید با قسمت سفید دم خود برخورد کنید. برخورد با قسمت قرمز هیچ اشکالی ندارد اما باید حتما مراقب بخش سفید باشید وگرنه تمام زحماتتان از بین می‌رود. 

بازی Ruby Dragon
بازی Ruby Dragon
بازی Ruby Dragon

یکی از دیگر مواردی که باید به آن دقت کنید، موانع متحرکی است که بعد از چندین بار بازی کردن، وارد جریان بازی می‌شوند. اولین مانع متحرکی که شما در بازی آیفون Ruby Dragon با آن برخورد می‌کنید، تیرهایی هستند که از یک سمت تصویر وارد و از سمت دیگر خارج می‌شوند. طبق شعاری که این بازی دارد، شما باید به همراه اژدهایی که بزرگ‌ترین دم را دارد، درون تاریخ بپیچید و چرخ بزنید.

موسیقی جذاب این بازی، هیجان شما را موقع پرواز اژدها چندین برابر می‌کند

بعد از اینکه شما مأموریت‌های محول شده‌ی خود را به پایان رساندید و از میان نیزه‌های Halvar جان سالم به در بردید، به بلندترین و شکست‌ناپذیرترین دم دست پیدا می‌کنید. جالب است بدانید که هیچ محدودیتی برای بلندتر شدن دم اژدهای شما وجود ندارد و شما می‌توانید تا هر زمانی‌که دوست دارید بازی کنید. شما برای استفاده از این بازی اصلا نیازی به اینترنت ندارید و هر زمان و هر جایی که دوست دارید می‌توانید از آن استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های مهم این بازی این است که شما می‌توانید اژدهای خود را شخصی‌سازی کنید و همان ظاهری را که دوست دارید برای بازی بسازید. سکه‌ها و تخم اژدهایی که در این بازی وجود دارند، به شما کمک می‌کنند تا راحت‌تر و سریع‌تر بتوانید تنظیمات شخصی‌سازی را روی اژدهای خود انجام دهید؛ پس از گرفتن آن‌ها غافل نشوید. شما بعد از هر باخت، می‌توانید با دیدن یک تبلیغ، سکه‌های خود را افزایش دهید. علاوه‌بر این، زمانی‌که تعداد سکه‌های شما به حد مورد نظر رسید، می‌توانید با دادن آن‌ها به Halvar اژدهای جدیدی را آزاد کنید و داشته باشید.

بازی Ruby Dragon
بازی Ruby Dragon
بازی Ruby Dragon

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت عمودی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز دارید. درست مانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون Ruby Dragon هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت پول، از امتیازات و امکانات خاصی برخوردار شوید. بازی موبایل Ruby Dragon در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت رایگان این بازی را از اپ استور خود دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به مقالات بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Ruby Dragon


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده