// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

نسخه بازسازی شده MediEvil فضای ترسناک بازی اصلی را دارد

باتوجه‌به دمو منتشر شده از بازی MediEvil در گیمزکام ۲۰۱۹، جزئیات بیشتری از نسخه بازیسازی شده نظیر فضا و اتمسفر بازی منتشر شده است.

نسخه بازسازی شده بازی MediEvil در سه آبان ماه (۲۵ اکتبر) به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. طبق جدیدترین اخبار بازی و به‌لطف گیمزکام ۲۰۱۹، گیلن مک‌الیستار، تهیه کننده محتوای شعبه اروپا سونی، توانسته است دموی MediEvil را تجربه کند و تجربه‌ی خود را در پلی استیشن بلاگ به اشتراک بگذارد.

باتوجه‌به جزئیات منتشر شده، وی اعلام کرده است که بازی حس‌وحال سری Dark Souls را در شما به‌وجود می‌آورد. دشمنان می‌توانند آسیب جدی را به شما وارد کنند و MediEvil تنها یک بازی هک اند اسلش ساده نیست. همچنین بعضی از سلاح‌های شما در بازی از بین می‌روند. ازاین‌رو باید سلاح‌های جدیدی را آزاد کنید تا سلاح جایگزین داشته باشید. در ادامه مشخص شده است که مراحل بازی، آن‌چنان گسترده نیستند، اما پر از راه‌ها و موارد مخفی هستند که بازیکنان باید آن‌ها را پیدا کنند.

در مقایسه با بازی اصلی که در سال ۱۹۹۸ عرضه شده است، بازی همچنان شکل‌وشمایل ترسناک خود را دارد و تیم سازنده از موسیقی‌های نسخه اصلی استفاده کرده است. همچنین جیسون ویلسون که وظیفه دیالوگ‌های نسخه اصلی بازی را برعهده داشت، در نسخه بازسازی MediEvil هم حضور دارد. اگر جزو کاربرانی هستید که نسخه اصلی را بازی کرده است، قطعا در بخش نقشه، هاب بازی و طراحی سلاح‌ها هم موارد مشابهی را مشاهده می‌کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده