نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

فیلم متری شیش و نیم احتمالا زودتر در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد

به دلیل پخش نسخه‌ای غیرقانونی از فیلم سینمایی متری شیش و نیم، ظاهرا نسخه شبکه نمایش خانگی این فیلم زودتر از موعد مقرر عرضه خواهد شد.

مدتی است که نسخه‌ای غیرقانونی از فیلم سینمایی متری شیش و نیم، ساخته سعید روستایی در فضای مجازی منتشر شده است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، سیدجمال ساداتیان، تهیه‌کننده این فیلم ایرانی در مصاحبه‌ای نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده است. شاید مهم‌ترین بخش این واکنش، آن قسمتی باشد که ساداتیان اعلام می‌کند نسخه نمایش خانگی فیلم متری شیش و نیم باید زودتر از موعد مقرر منتشر شود. پیش از این اعلام شده بود که فیلم سینمایی متری شیش و نیم در سال جاری برای شبکه نمایش خانگی عرضه نخواهد شد. سیدجمال ساداتیان، تهیه‌کننده متری شیش و نیم که نماینده سینمای ایران در جشنواره ونیز است درباره انتشار نسخه‌ی غیرقانونی فیلم به شرح زیر صحبت کرده است:

چرا فیلمی که به امانت جایی گذاشته شده این‌طور منتشر شود؟ مدارکی دارم که برخی دوستان اذعان داشتند فیلم را از دوستان وزارت ارشاد گرفته و در خانه تماشا کردند.

متری شیش و نیم

ساداتیان در ادامه گفت:

هم دوستان خود ما و هم پلیس فتا ورود پیدا کردند تا فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی را حذف کنند.

وی ادامه داد:

قصد داشتیم با تأخیر بیشتری فیلم را در نمایش خانگی توزیع کنیم که با این اتفاق باید زودتر این کار را انجام دهیم.

فیلم سینمایی متری شیش و نیم به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی با بازی پیمان معادی، نوید محمدزاده، پری‌ناز ایزدیار، فرهاد اصلانی و مازیار سیدی ساخته شده است. این اثر در نوبت اکران عید نوروز روی پرده رفت و با فروش ۲۸ میلیارد تومان به پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی تاریخ سینمای ایران تبدیل شده است. این فیلم سینمایی در جشن حافظ به عنوان بهترین فیلم سال انتخاب شد. سعید روستایی، کارگردان فیلم «متری شیش و نیم» پیش از این فیلم سینمایی «ابد و یک روز» را با بازی پیمان معادی، نوید محمدزاده و پری‌ناز ایزدیار ساخته است.

نظر شما کاربران زومجی درباره احتمال عرضه زودتر از موعد فیلم متری شیش و نیم در شبکه نمایش خانگی چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده