// یکشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

مرگ بازیکن بازی های مبارزه‌ای در جریان مسابقات Samurai Shodown

به‌تازگی شخصی به‌نام برایاند مکینتوش که در مسابقات بازی‌های مبارزه‌ای در شهر نیویورک شرکت کرده بود، درگذشت.

بر اساس جدیدترین اخبار مسابقات بازی، مسابقاتی که به‌تازگی و با نام Defend the North در شهر نیویورک برگزار شده بود، به‌واسطه‌ی مرگ یکی از شرکت‌کنندگان، تبدیل به رویدادی ناراحت‌کننده شد. این شخص که برایاند مکینتوش نام داشت، لحظه‌ای کوتاه پس از این‌که حمله‌ی صرع به وی دست داد، درگذشت. در حال حاضر مشخص نیست که چه عاملی باعث مرگ این شخص که با نام مستعار Krucial B و به‌عنوان یکی از پایه‌های اصلی تیم بازی‌های مبارزه‌ای لوئیزیانا شناخته می‌شد، شده است.

شهر نیویورک در طول هفته جاری گرمای بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده است و هشدارهای لازم به تمامی اهالی داده شده که در صورت امکان کارهای بیرون از منزل خود را لغو کنند و در منزل بمانند؛ چراکه گرمای هوا به نقطه‌ی بی‌سابقه‌ای رسیده است. گرمای بی‌سابقه‌ی هوا با قطعی برق و مشکلات ناشی از آن نیز همراه بوده است. تمامی موارد ذکر شده زنگ هشداری بوده برای برگزاری هرگونه مراسم یا مسابقات خاصی که شامل مسابقات Defend the North نیز بوده است. 

Samurai Shodown

مکینتوش پیش از آن‌که توسط صرع در حمام مورد حمله قرار بگیرد، توانسته بود بازی Samurai Shodown را در مسابقات تجربه کند. طبق گزارشات حاضرین در مسابقات، محل برگزاری این تورنمنت از تهویه و هوارسانی مناسبی برخوردار نبوده است و همچنین ممنوع بودن آوردن بطری آب از بیرون، ازدحام بسیار بالای جمعیت و کنسول‌هایی که دائما روشن بوده و گرما تولید می‌کرده‌اند، همه و همه دست به دست هم داده است و شرایط نامناسبی را از نظر هوارسانی و مقابله با گرمای بی‌سابقه‌ی شهر نیویورک فراهم کرده بودند. درست پس از درگذشت مکینتوش، شرکت‌کنندگان در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده بودند که شخصی در اثر گرما و نبود آب کافی جان خود را از دست داده است.

البته در حال حاضر هیچ سازمان رسمی یا حتی برگزارکنندگان این مسابقات نیز دلیل اصلی حمله صرع و در نهایت درگذشت مکینتوش را اعلام نکرده‌اند. احتمالا باید گرما، نبود تهویه مناسب و کمبود آب را عامل اصلی این اتفاق ناراحت‌کننده دانست یا حداقل این عوامل را در مرگ مکینتوش دخیل دانست. البته در نظر داشته باشید که گزارش‌هایی نیز از سوی برخی افراد داده شده و عنوان داشته که در مورد گرما و مشکلات مربوط به آب کمی اغراق شده است؛ به‌طوری که مخازن آب به‌راحتی در دسترس افراد قرار داشته و همچنین ممنوعیت آوردن بطری آب نیز به آن شکل سخت‌گیرانه نبوده است.

مکینتوش به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین بازیکنان جامعه‌ی بازی‌های فایتینگ لوئیزیانا که حتی به‌وی لقب ستون نیز داده بودند، ۳۴ ساله بود که به دلایلی نامعلوم درگذشت و درست از آن زمان، توسط دوستان و علاقه‌مندان خود در شبکه‌های اجتماعی مورد ستایش قرار گرفته است.

نظرات خود را در مورد این خبر ناراحت‌کننده با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع GameInformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده