// شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

صحنه‌های آغازین بخش چندنفره Call of Duty: Modern Warfare را در ویدیو جدید ببینید

حساب کاربری Call of Duty به مناسب رونمایی از بخش چندنفره COD: Modern Warfare در هفته آینده، یک ویدیو ۲۰ ثانیه‌ای را منتشر کرده است.

بخش چندنفره‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare پنجشنبه هفته آینده ۱۰ مرداد ماه ( یک آگوست) به‌صورت کامل رونمایی می‌شود و کاربران می‌توانند جدیدترین ویژگی‌های اضافه شده به‌سری Call of Duty را مشاهده کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری کالاف دیوتی در توییتر تیزر کوتاهی را از بخش چندنفره‌ی بازی کالاف دیوتی: مدرن وارفر منتشر کرده است. این ویدیو کوتاه فرود آمدن بازیکنان از هلیکوپتر را نمایش می‌دهد. درواقع در نسخه‌های پیشین و بخش چندنفره، قبل از شروع بازی، بازیکنان یک صفحه بارگذاری را مشاهده می‌کردند و بلافاصله وارد بازی می‌شدند. این در حالی است که اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده بازی COD: Modern Warfare، ازطریق بخش چندنفره مدرن وارفر سعی دارد تجربه‌ی متفاوتی را در دسترس کاربران قرار بدهد؛ تجربه‌ای که شبیه‌به شروع هر مرحله از بخش تک‌نفره است.

ازاین‌رو بازیکنان پس از پشت سر گذاشتن صفحه لودینگ، یک ویدیو کوتاه را مشاهده می‌کنند که در سمت چپ صفحه نمایش، اطلاعات نقشه و حالت بازی نوشته می‌شود. در ادامه هم بازیکنان هر تیم ازطریق هلیکوپتر وارد بازی می‌شوند. در ادامه کاربران زومجی می‌توانند ویدیو کوتاه منتشر شده از بخش چندنفره COD: Modern Warfare را در زومجی تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

دانلود ویدیو از‌ آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده