// جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

قسمت جدید برنامه اینساید ایکس باکس در نمایشگاه گیمزکام 2019 پخش می‌شود

ویژه برنامه اینساید ایکس باکس در نمایشگاه گیمزکام 2019 در ۲۳ مرداد ماه برگزار می‌شود. 

نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹، در مرداد ماه برگزار می‌شود و شرکت‌ها و استودیوهای بازیسازی سعی می‌کنند با استفاده از پنل‌ها و کنفرانس‌های مختلف، بازی‌های خود را به‌نمایش بگذارند. مایکروسافت هم همانند سال گذشته در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و ازطریق یک ویژه برنامه از اینساید ایکس باکس، در مورد بازی‌های خود صحبت خواهد کرد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت اعلام کرده است که در گیمزکام ۲۰۱۹ قسمت بعدی برنامه اینساید ایکس باکس برگزار می‌شود. به‌عبارتی در تاریخ ۲۸ مرداد ماه (۱۹ آگوست) و ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر به‌وقت ایران ویژه برنامه اینساید ایکس باکس به‌مناسبت نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹ برگزار می‌شود. 

در ادامه مشخص شده است که جدا از برنامه اینساید ایکس باکس، مایکروسافت یک غرفه در این رویداد هم دارد که کاربران می‌توانند به Borderlands 3، Gears 5 و سایر بازی‌ها دسترسی داشته باشند. همچنین یک رویداد هم از تاریخ ۳۰ مرداد ماه (۲۱ آگوست) برگزار می‌شود که تا تاریخ یک شهریور ماه (۲۳ مرداد) هم ادامه دارد. در این رویداد بازدید کنندگان می‌توانند بازی‌های مختلفی را تجربه کنند و به پنل‌های مایکروسافت هم دسترسی داشته باشند.

درانتها باید منتظر ماند و ببینیم مایکروسافت چه برنامه‌های دیگری برای گیمزکام ۲۰۱۹ درنظر گرفته است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده