نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

شورانرهای سریال Game of Thrones از حضور در کامیک کان انصراف دادند

به‌تازگی شورانرها، یک کارگردان و دو بازیگر سریال Game of Thrones از حضور در پنل این سریال در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو انصراف داده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پنل سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 قرار است با چند غایب برگزار شود. امروز قرار است پنل این سریال در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو برگزار شود که طبق اطلاعات منتشر شده، دیوید بنیاف و دی بی وایس، شورانرهای این سریال از حضور در این پنل انصراف داده‌اند و شاهد حضور آن‌ها در کامیک کان نخواهیم بود. علاوه بر این دو نفر، میگل سپاچنیک، کارگردان سریال بازی تاج و تخت نیز از حضور در پنل این سریال انصراف داده است. این موضوع تنها شامل عوامل تولید سریال نخواهد بود و به جز این افراد، در پنل سریال Game of Thrones در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو شاهد حضور دو بازیگر که شامل ایان گلن، بازیگر نقش جورا مورمونت و ناتالی امانوئل، بازیگر نقش میاسندی می‌شود، نیز نخواهیم بود.

Game of Thrones

این پنج نفر در ابتدا قرار بود در پنل سریال Game of Thrones که امروز قرار است در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو برگزار شود، حضور داشته باشند. این پنل در واقع تجلیل از تیم تولید و بازیگران این سریال برای ساخت یکی از موفق‌ترین سریال‌های تاریخ شبکه HBO قرار است برگزار شود که پایان سریال با واکنش‌های منفی زیادی از سوی طرفداران سریال مواجه شده بود. با این حال، در پنل سریال Game of Thrones قرار است شاهد حضور بازیگران سریال از جمله نیکولای کاستر-والدو (جیمی لنیستر)، ایزاک همپستد رایت (برن استارک)، میسی ویلیامز (آریا استارک)، جان بردلی-وست (سم تارلی)، لیام کانینگهام (سر داوس سیورث)، کنلت هیل (واریس) و جیکوب اندرسون (کرم خاکستری)، باشیم.

جزئیات زیادی از پنل سریال Game of Thrones در دسترس نیست، اما قابل انتظار است که در این پنل شاهد نمایش تصاویری از پشت صحنه ساخت سریال و جلسه پرسش و پاسخ نیز باشیم. طی این هفته بود که نامزدهای جوایز امی 2019 اعلام شد که فصل هشتم سریال Game of Thrones توانست با ۳۲ نامزدی رکورد تاریخی را بشکند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده