// دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تعداد تماشاچیان استریم Fortnite و سایر بازی های بتل رویال کاهش یافته است

در گذشته شاهد کاهش تعداد بیننده‌های استریم بازی‌های بتل رویال بودیم و حال یک بار دیگر شاهد کاهش تعداد تماشاچیان بازی‌های بتل رویال در سه ماه اخیر هستیم.

فورتنایت را می‌توان محبوب‌ترین بازی بتل رویال حال حاضر دانست که تیم سازنده به‌صورت فصلی محتویات متفاوتی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. بااین‌حال طبق آمار منتشر شده، این برای چهارمین بار است که در سه ماه متوالی کاهش بیننده‌های استریم فورتنایت و سایر بازی های بتل رویال هستیم.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، StreamElements و SullyGnomes که وظیفه انتشار و تجزیه و تحلیل آمار استریم بازی‌های مختلف را برعهده دارند، آمار و ارقام سه ماه اخیر (از ابتدای آوریل تا انتهای ژوئن) را منتشر کرده‌اند. در این آمار شاهد کاهش مجموعه ساعت تماشا شده بازی‌های Fortnite، Apex Legends و PlayerUnknowns Battlegrounds هستیم. برای رسیدن به این آمار از اطلاعات سایت‌های برتر استریم مثل توییچ، یوتیوب لایو، میکسر و فیسبوک گیمینگ استفاده شده است. 

باتوجه‌به سه ماه اول سال ۲۰۱۹، در سه ماه دوم میزان ساعت تماشا شده بازی فورتنایت ۳.۶۶ درصد کاهش یافته است. بااین‌حال این بازی هنوز در رتبه اول لیست ۱۰ بازی پربیننده قرار دارد و نزدیک به ۳۰۰ میلیون ساعت استریم این بازی توسط بیننده‌ها مشاهده شده است. این در حالی است که Apex Legends با کاهش بیننده بسیار زیادی روبه‌رو بوده است. در سه ماه اول سال ۲۰۱۹، تقریبا ۱۸۳ میلیون ساعت استریم این بازی تماشا شده است، اما در سه ماه دوم، ایپکس لجندز از لیست ۱۰ بازی پر بیننده توییچ خارج شده است و میزان ساعت تماشا شده آن به رقم ۶۵.۴ میلیون ساعت رسیده است.

بازی پابجی هم با اینکه کاهش بیننده داشته است، اما هنوز در لیست ۱۰ بازی پربیننده قرار دارد. میزان ساعت تماشا شده این بازی تقریبا ۴.۳ درصد کاهش داشته است و به رقم ۶۵.۴ میلیون ساعت رسیده است. در ادامه می‌توانید لیست ۱۰ بازی پربیننده سه ماهه اول و دوم سال ۲۰۱۹ را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مقایسه ۱۰ بازی پر بیننده سه ماهه اول و دوم ۲۰۱۹


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده