// سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

بازی جدید اسکوئر انیکس با نام Outriders در نمایشگاه E3 2019 معرفی می‌شود

حساب کاربری توییتر بازی Outriders اعلام کرده است که این بازی در نمایشگاه E3 2019 و کنفرانس خبری اسکوئر انیکس معرفی می‌شود.

در گذشته اعلام شده بود که استودیو پیپل کن فلای (People Can Fly)، سازنده بازی Bulletstorm، در حال همکاری با شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) برای ساخت یک بازی تیراندازی است. با اینکه این بازی هنوز معرفی نشده است، اما سازندگان با انتشار تیزر ویدیویی اعلام کردند که این بازی در نمایشگاه E3 2019 به طور کامل رونمایی می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری جدیدی به نام Outriders، تیزر کوتاهی از بازی جدید اسکوئر انیکس را منتشر کرده است و در انتهای این تیزر نوشته شده است که بازی در تاریخ ۲۰ خرداد ماه (۱۰ ژوئن) معرفی می‌شود. اگر به‌تقویم کنفرانس‌های خبری E3 2019 نگاه کنیم، می‌بینیم که تاریخ ذکر شده (۲۱ خرداد به‌وقت ایران) دقیقا زمانی‌ است که کنفرانس خبری اسکوئر انیکس برگزار می‌شود.

در جریان تیزر منتشر شده شاهد یک کاراکتر زن هستیم که از «Cryostasis» بیدار می‌شود. دراین‌میان اشاره کنم اعلام نشده است که استودیو پیپل کن فلای سازنده این بازی است، اما این احتمال وجود دارد که Outriders همان پروژه مشترک بین اسکوئر انیکس و این استودیو باشد. در ادامه می‌توانید تریلر کوتاه منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده