// پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

کارگردان سابق Call of Duty و Dead Space به پابجی کورپ پیوست

گلن اسکوفیلد به‌تازگی اعلام کرده است که پابجی کورپ، استودیو تازه تاسیس گلن اسکوفیلد یعنی Striking Distance را خریداری کرده است.

گلن اسکوفیلد، موسس استودیو اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) و همچنین یکی از اشخاصی که روی Dead Space کار کرده است، در اواخر ۲۰۱۸ شرکت اکتیویژن (Activision) را ترک کرد. در ادامه گلن اسکوفیلد استودیو استرایکینگ دیستنس (Striking Distance)، را تاسیس کرد تا بازی‌های مختلفی را توسعه دهد.

دیشب در جریان اخبار بازی، مشخص شد که گلن اسکوفیلد وظیفه‌ی توسعه یک بازی جدید از جهان PUBG را برعهده دارد. در واقع شرکت پابجی کورپ (Pubg Corp) استودیو استرایکینگ دیستنس را خریداری کرده است. اسکوفیلد دراین‌باره می‌گوید:

در طول دوران حرفه‌ای که تجربه کردم، فرصت‌های زیادی نسیب من شد تا بتوانم بازی‌های به‌ یادماندنی با داستانی خارق‌العاده را بسازم که هر کدام از آن‌ها معنی خاصی برای من دارند. حال آن تجربیات به من کمک خواهند کرد تا یک تیم ساخت بازی‌های AAA را تشکیل دهم که می‌تواند به طراحی و کانسپت‌های جدیدی در استودیو استرایکینگ دیستنس دست پیدا کند. به‌عنوان یه سازنده، گشت‌وگذار در جهان پابجی من را در مورد چیزهای که در این جهان می‌تواند اتفاق بیفتد، هیجان‌زده می‌کند؛ موردی که فراتر از یک سبک بتل‌رویال است. امروز روز خاصی برای من به‌حساب می‌آید و من بسیار سپاسگذارم که در PUBG Corporation این مسئولیت را برعهده گرفتم.

استودیو استرایکینگ دیستنس وظیفه‌ دارد بازی بعدی جهان پابجی را بسازد، اما این بازی یک دنباله نخواهد بود. باتوجه‌به صحبت‌های گلن اسکوفیلد، به‌نظر می‌رسد بازی ذکر شده، یک محصول بتل رویال نخواهد بود. بااین‌تفاسیر باید منتظر ماند و ببینیم گلن اسکوفیلد و تیمش چه بازی‌ای را برای کاربران در نظر گرفته‌اند. در ادامه می‌توانید ویدیو صحبت‌های او را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده