نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

خالق Dead Space با یک PUBG جدید به صنعت بازی برمی‌گردد

گلن اسکافیلد که او را با خلق سه‌گانه‌ی Dead Space و ساخت قسمت‌هایی از سری Call of Duty می‌شناسیم، مشغول ساخت یک بازی داستان محور از دنیای PUBG است.

اگر از دنبال‌کنندگان قدیمی صنعت بازی هستید، بدون شک نام گلن اسکافیلد به‌گوش‌تان خورده است؛ مردی که با خلق سه‌گانه‌ی Dead Space توانست روحی دوباره به سبک وحشت/بقا بدمد و طی چند سال اخیر با ساخت قسمت‌هایی جذاب و موفق از سری Call of Duty همچون Call of Duty: Modern Warfare 3 ،Call of Duty: Advanced Warfare و Call of Duty: WW2 هم از منظر روایت داستان و هم از منظر ارائه‌ی یک تجربه‌ی خواستنی و سرگرم‌کننده از سبک شوتر اول‌شخص، توانست طرفداران این مجموعه‌ی باقدمت را راضی کند.

اسکافیلد که سال گذشته از استودیو اسلج‌همرگیمز و کمپانی اکتیویژن جدا شد مدتی را در سکوت خبری گذراند. البته که اخیرا یک مصاحبه از او پخش شد و از تمایل زیادش برای ساخت یک بازی وحشتناک با سبک و سیاق Dead Space و حتی ساخت دنباله‌ی این سری آگاه شدیم و حالا، اسکافیلد به سکوت طولانی‌اش پایان داده و کنار معرفی استودیو جدیدش، از اثر تازه‌ی خود هم پرده‌برداری کرده است.

گلن اسکافیلد

اول از همه، اسکافیلد مشخص کرد که تیم تازه‌تاسیسش Striking Distance نام دارد و درحال حاضر، این تیم بخشی از کمپانی PUBG Corp است و برای این شرکت بازی خواهد ساخت. وی در ادامه مشخص کرد که چقدر از پتانسیل‌های بالای جهان Playerunknown's Battlegrounds آگاهی دارد و می‌خواهد اثری «ورای بتل رویال» بسازد. اسکافیلد طی صحبت‌ها و توییت‌هایی که حدود دو ساعت پیش منتشر کرد، گفت که این بازی تجربه‌ای کاملا داستان‌محور را در دنیای PUBG به‌ارمغان خواهد آورد و یک دنباله‌ی مستقیم (Sequel) برای این بازی نخواهد بود.

خالق مجموعه دد اسپیس به انتشار همین اطلاعات بسنده کرد و با توجه به پست جدیدش در توییتر مبنی بر استخدام نیرو برای تکمیل استودیوی خود، به‌نظر نباید حالا حالاها برای انتشار بازی یا حتی مشخص شدن اطلاعات بیشتر از آن خودمان را آماده کنیم. شاید برای هواداران بازی‌های ترسناک که اخیرا با توجه به صحبت‌های جدید اسکافیلد، انتظار تایید ساخت یک بازی ترسناک را از این بازیساز داشتند، این خبر کمی ناامیدکننده باشد اما در سال‌هایی که آثاری همچون Call of Duty: Black Ops 4 بخش داستانی را فدای حالت چندنفره و بتل رویال می‌کنند، نگرش جدید بازی پابجی و تایید شدن یک بازی جدید از این مجموعه با حال و هوایی کاملا داستان‌محور می‌تواند از نکات جالب ساخته‌ی جدید اسکافیلد باشد. در ادامه شما را به‌تماشای ویدیو معرفی استودیو جدید گلن اسکافیلد دعوت می‌کنیم.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده