// پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۶

بازی Praetorians HD Remaster رسما معرفی شد [E3 2019]

شاید شما نیز بازی قدیمی Praetorians را به‌خاطر داشته باشید. به‌تازگی نسخه ریمستر این بازی با نام Praetorians HD Remaster معرفی شده است.

ممکن است شما نیز بازی قدیمی و استراتژی Praetorians را به‌یاد داشته باشید که در آن در نقش نیروهای امپراطوری روم باید با بربرها مبارزه می‌کردید. حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو Kalypso Media و Torus Games نسخه‌ی ریمستر این بازی را با‌ نام Praetorians HD Remaster معرفی کرده‌اند که قرار است در اواخر سال ۲۰۱۹ برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود.

بر اساس گفته‌های استودیو Kalypso Media، تلاش شده که بازی علاوه بر بهره‌مندی از جلوه‌های بصری و بافت‌های گرافیکی بهبود‌یافته، از بهترین کنترل ممکن برای القای حسی خوب و قابل‌قبول روی کنسول‌های جدید نیز بهره‌مند شود. پیش‌تر و در جریان رویداد E3 2019 بود که این استودیو نسخه ریمستر بازی خاطره‌انگیز Commandos 2 را نیز معرفی کرد. اگر با بازی Praetorians HD Remaster آشنایی ندارید، می‌توانید بخشی از توضیحات آن را که توسط استودیو سازنده بیان شده، مطالعه کنید و سپس تریلر منتشر شده را نیز تماشا کنید:

در بازی Praetorians HD Remaster جایگاه خود در امپراطوری روم را کنترل کنید و توانایی‌هایی خود را در میدان‌های نبرد مصر، گُل یا فرانسه کنونی و ایتالیا نشان دهید تا بتوانید در نهایت تبدیل به امپراطور روم شوید. با ترکیب نیروهای خود و استفاده از توانایی‌های آن‌ها و همچنین بهره بردن از نقاط ضعف دشمن، به سمت پیروزی پیش بروید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده