// چهار شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۳

بازی Commandos 2 HD Remaster معرفی شد [E3 2019]

در جریان نمایشگاه E3 2019، شرکت Kalypso Media بازی Commandos 2 HD Remaster را معرفی کرد.

کماندوز یکی از محبوب‌ترین و خاطره‌انگیزترین مجموعه‌های ویدیویی است که هوادارانش، منتظر معرفی نسخه‌ای جدید از آن هستند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی و نمایشگاه E3 2019، در حالی‌که کاربران منتظر معرفی نسخه جدید سری Commandos بودند، شرکت Kalypso Media و استودیو Yippee Entertainment، بازی Commandos 2 HD Remaster را معرفی کردند.

همچنین ویدیویی منتشر شده است که در آن Kalypso Media در مورد تغییرات نسخه ریمستر نسبت به نسخه‌ی اصلی صحبت می‌کند. جدا از تغییرات گرافیکی و بهتر شدن جلوه‌های بصری و بافت‌ها، تیم سازنده سعی کرده است سیستم کنترل کاراکترها و دوربین بازی را هم بهینه‌تر کند تا عملکرد بهتری داشته باشند. ازاین‌رو کاربران می‌توانند حس‌وحال تجربه‌ی یک بازی مدرن را داشته باشند. بازی Commandos 2 HD Remaster روایت‌گر داستان گروهی از کماندوهای الیت در جنگ جهانی دوم است که با وارد شدن به پایگاه‌های دشمن، اهداف خود را عملی می‌کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از معرفی بازی Commandos 2 HD Remaster را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Commandos 2 HD Remaster در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ برای نینتندو سوییچ، کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، مک، لینوکس، تبلت‌های اندروید و iPad منتشر می‌شود. همچنین مشخص شده است که نسخه‌ی پی سی بازی در استیم عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده