نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

نگاهی به نقشه غرفه‌های نمایشگاه E3 2019

نقشه‌ منتشر شده از غرفه‌های E3 2019 نشان‌دهنده‌ی حضور پررنگ شرکت‌هایی چون نینتندو و بتسدا در غیاب سونی و مایکروسافت است.

زمان زیادی تا برگزاری نمایشگاه E3 2019 باقی نمانده است و علاقمندان بازی‌های ویدیویی می‌توانند کمتر از یک ماه دیگر و از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۱ تا ۲۳ خرداد ۱۳۹۸) به سراغ معروف‌ترین نمایشگاه این صنعت بروند. به‌تازگی تصاویری از نقشه‌های این نمایشگاه و محل قرارگیری غرفه‌های شرکت‌های مختلف منتشر شده است که نکات مهمی را دربرمی‌گیرد.

این دوره از E3 هم مثل سال‌های قبل در مرکز همایش‌های لس آنجلس (LACC) جریان خواهد داشت و ده‌ها استودیو و شرکت‌ بزرگ و کوچک در آن حضور دارند. سونی که معمولاً یکی از مهم‌ترین کنفرانس‌های E3 هر دوره را برگزار می‌کرد و همچین غرفه‌ بزرگی را در اختیار می‌گرفت، این بار کنفرانس خبری ندارد و حتی غرفه‌ای هم در نمایشگاه نخواهد داشت. از طرف دیگر هم هرچند مایکروسافت فعالیت‌های زیادی در روزهای برگزاری E3 خواهد داشت، ولی غرفه‌ای در LACC ندارد و به‌جای آن برنامه‌های خود را در Microsoft Theater و Xbox Plaza برگزار می‌کند. درکنار این‌ها، اکتیویژن و الکترونیک آرتز هم امسال کار خود را بدون غرفه‌های مخصوص دنبال خواهند کرد و تنها به برگزاری جلسات گفت‌وگو و میزگردهای مخصوص خود می‌پردازند. البته الکترونیک آرتز با وجود عدم برگزاری کنفرانس خبری، با رویداد EA Play 2019 از علاقمندان بازی‌های خود استقبال خواهد کرد.

در میان شرکت‌های حاضر در E3 2019، نینتندو با در اختیار گرفتن دو غرفه بزرگ در بخش غربی نمایشگاه فضای زیادی را به خود اختصاص داده است و شرکت‌های دیگری مثل سگا و آکیولس هم در این بخش حضور دارند.

در بخش جنوبی هم شاهد حضور شرکت‌های معروفی هستیم، از بتسدا، کپکام، باندای نامکو و اسکوئر انیکس تا یوبیسافت، برادران وارنر، اپیک گیمز، تی‌ اچ کیو نوردیک و 2K Games.

نقشه‌های مربوط‌به بخش‌های دیگر مثل اتاق‌های گفت‌وگو هم منتشر شده است و برای اطلاع از محل قرارگیری همه غرفه‌های اصلی و فرعی می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

هرچند E3 2019 بدون حضور سونی بخشی از جذابیت‌های خود را از دست می‌دهد، ولی از طرف دیگر می‌توانیم مثل دوره‌های قبل شاهد برگزاری کنفرانس‌های مختلفی از طرف شرکت‌های بزرگ باشیم و مایکروسافت هم تصمیم دارد با دستی پُر به این نمایشگاه بیاید و انتظار می‌رود شاهد برگزاری کنفرانسی عظیم برای معرفی کنسول نسل جدید این شرکت باشیم.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده