نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۸

تاریخ برگزاری EA Play 2019 مشخص شد؛ الکترونیک آرتز در E3 2019 کنفرانس خبری نخواهد داشت

کمپانی الکترونیک آرتز به جای برگزاری کنفرانس خبری در E3 2019، طرفداران خود را دعوت به تجربه بازی‌هایش خواهد کرد.

در سال‌های اخیر شاهد برگزاری رویداد EA Play توسط الکترونیک آرتز بوده‌ایم و قرار است این بار هم EA Play 2019 توسط این کمپانی برگزار شود؛ ولی امسال خبری از کنفرانس خبری نخواهد بود.

EA Play 2019 در روزهای ۷ تا ۹ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۷ تا ۱۹ خرداد ۱۳۹۸) جریان دارد و بلیت‌های آن هم از ماه آینده در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرند؛ بلیت‌هایی که رایگان خواهند بود و هر کسی با ثبت نام می‌تواند به مراسم مورد نظر برود.

الکترونیک آرتز به جای برگزاری کنفرانس خبری در E3 2019، تعدادی پخش زنده (Live Stream) خواهد داشت که در دو روز اول EA Play در دسترس مخاطبین قرار می‌گیرند؛ موضوعی که به گفته مسئولین Electronic Arts باعث می‌شود طرفداران بازی‌های این کمپانی بتوانند بخش‌های بیشتری از گیم‌پلی بازی‌های آن را مشاهده کنند و به اطلاعات بیشتری از آثار تولید شده توسط تیم‌های الکترونیک آرتز دست پیدا کنند.

روز اول EA Play به مسابقات مهیج اختصاص خواهد داشت و دو روز بعدی زمانی است که بازی‌های متنوع و در حال حاضر معرفی نشده‌ی این کمپانی در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرند. پخش زنده بازی‌ها هم از درون «هالیوود پالادیوم» انجام خواهد شد که سالن نمایشی واقع در لس‌آنجلس است.

هرچند مشخص نیست که چه بازی‌هایی در این رویداد حضور خواهند داشت، ولی الکترونیک آرتز خبر از ارائه محتوای اختصاصی از آثار تعدادی از محبوب‌ترین بازی‌سازهای جهان داده است؛ بازی‌هایی که شاید نسخه جدید Dragon Age هم جزیی از آن‌ها باشد؛ پروژه‌ای که این روزها توسط استودیو بایوور در دست ساخت است و در جریان The Game Awards 2018 با اسم رمز The Dread Wolf Rises معرفی شد. همچنین احتمالاً بتوانیم منتظر نمایش بازی Star Wars Jedi: Fallen Order محصول استودیو ریسپاون باشیم که قرار است ماه آینده از آن رونمایی شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده