// شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل John on Fire A Man's Cat Taken؛ نجات گربه گروگان گرفته شده

John on Fire A Man's Cat Taken یک بازی تیراندازی با دوربین ایزومتریک است که سازنده با الهام از سری جان ویک، تجربه لذت بخشی را در دسترس کاربران قرار داده است.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی تیراندازی و الهام گرفته شده از سری جان ویک هستیم. البته تیم سازنده صرفا از داستان این فیلم الهام گرفته است و از نظر گیم‌پلی، بازی اندروید John on Fire A Man's Cat Taken مکانیزم‌های مربوط به‌خودش را دارد. داستان بازی موبایل John on Fire A Man's Cat Taken از این قرار است که جان مایلز، توسط گروهی از خلافکاران محاصره روسی محاصره می‌شود و گربه‌اش را به‌گروگان می‌گیرند. جان مایلز که روزهای بازنشستگی خود از کارآگاه بودن را پشت سر می‌گذارد، یک بار دیگر وارد صحنه نبرد با گروه‌های خلافکاری می‌شود تا گربه‌ی خود را برگرداند. همچنین در این راه دوستان جان مایلز هم به او کمک می‌کنند.

بازی موبایل John on Fire A Man

تیم سازنده برای ارائه داستان خود از ایده داستانی جان ویک الهام گرفته است و از نظر گیم‌پلی،شاهد المان‌های خاص و منحصربه‌فردی هستیم

با شروع بازی John on Fire A Man's Cat Taken هیچ بخش آموزشی را مشاهده نخواهید کرد. ازطرفی ساختار گیم‌پلی بازی هم پیچیدگی خاصی ندارد که اذیت شوید. John on Fire A Man's Cat Taken یک بازی تیراندازی با دوربین ایزومتریک است. ازاین‌رو یک آنالوگ مجازی در سمت چپ صفحه نمایش مشاهده می‌کنید که می‌توانید هدایت جان را به‌دست بگیرید. این‌درحالی است که در سمت راست صفحه نمایش هم یک آنالوگ دیگر، برای شلیک کردن و چرخاندن جهت حرکت جان را تعیین می‌کنید. همچنین دو دکمه‌ی دیگر را هم مشاهده خواهید کرد. دکمه‌ی اول برای تعویض خشاب سلاح‌تان مورد استفاده قرار می‌گیرد و دکمه‌ی دوم هم برای تعویض سلاح‌های بازی، طراحی شده است. از آن‌جایی که با یک بازی تیراندازی با دوربین ایزومتریک طرف هستیم، نحوه‌ی هدایت کاراکتر بازی باید به‌گونه‌ای باشد که بازیکن را دچار مشکل نکند. John on Fire A Man's Cat Taken در ابتدا شاید کمی شما را اذیت کند، اما رفته رفته با نحوه چرخاندن آنالوگ‌ها آشنا می‌شوید و می‌توانید به‌خوبی جان مایلز را هدایت کنید. یکی از مواردی که بازی موبایل John on Fire A Man's Cat Taken را به اثری جذاب و سرگرم کننده تبدیل کرده است، مراحل اصلی و فرعی بازی است. برای تمام کردن بخش داستانی، باید بیش از ۴۰ ماموریت اصلی را تمام کنید که این ماموریت‌ها در قالب مرحله‌های (Chapters) مختلفی در دسترس کاربران قرار داده شده است. برای مثال مرحله اول بازی اندروید John on Fire A Man's Cat Taken دارای ۶ ماموریت مختلف است.

اگر کنترلر‌های دوال شاک 4 و ایکس باکس وان اس را دارید، می‌توانید آن‌ها را ازطریق بلوتوث به بازی John on Fire A Man's Cat Taken متصل کنید

درکنار ماموریت‌های اصلی، تیم سازنده بیش از ۲۰ ماموریت فرعی را هم برای کاربران طراحی کرده است که با انجام‌شان، تجربه‌ی شما از John on Fire A Man's Cat Taken کامل‌تر از گذشته می‌شود. جدا از این موارد، اگر کنترلر‌های دوال شاک 4 و ایکس باکس وان اس را دارید، می‌توانید آن‌ها را ازطریق بلوتوث به بازی John on Fire A Man's Cat Taken متصل کنید تا مشکل بخش هدایت کاراکتر بازی به‌صورت کامل از بین برود. ازنظر طراحی هم John on Fire A Man's Cat Taken در جایگاه مناسبی قرار دارد و بیش از ۳۴ سلاح مختلف در این بازی تیراندازی مورد استفاده قرار گرفته است تا بازیکنان تجربه‌ی کاملی را کسب کنند. همچنین بدون اتصال به اینترنت، می‌توانید John on Fire A Man's Cat Taken را تجربه کنید. دراین‌میان اشاره کنم که نسخه‌ی رایگان John on Fire A Man's Cat Taken تنها مرحله اول را در اختیار شما قرار می‌دهد و برای دسترسی به‌سایر مراحل، باید بازی را به‌صورت کامل خریداری کنید.

بازی موبایل John on Fire A Man

در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. همچنین می‌توانید ویدیو گیم‌پلی این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی John on Fire A Man's Cat Taken


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده