نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۰

چطور یادگیری زبان انگلیسی باعث پیشرفت زندگی شغلی شما می‌شود؟

آکادمی زبان دیاکو با سابقه بیش از ۱۵ سال در آموزش زبان‌های خارجی توانسته سهم بزرگی در به ثمر رساندن اهداف طیف وسیعی از افراد داشته باشد.

اینکه موفقیت اتفاقی نیست را شاید بارها شنیده باشید. هر کسی برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ در زندگی شخصی و کاری خود ناگزیر به یادگیری یک سری از مهارت‌ها است؛ مهارت‌هایی که دانستن هریک می‌تواند فرصت‌های شغلی و تحصیلی بسیاری را پیش روی او باز کند.

دانستن زبان انگلیسی به‌عنوان یک زبان بین‌المللی و پل ارتباطی میان میلیون‌ها انسان در دنیا از آن دسته از مهارت‌هایی است که همواره مورد توجه افراد بوده است. در سراسر دنیا افراد در سنین مختلف درجهت یادگیری این زبان همواره تلاش می‌کنند و دانستن آن را بخشی از نیاز خود در پیشبرد اهداف شخصی می‌دانند. در کشورمان ایران نیز اشخاص مختلف به‌دنبال بهترین آموزشگاه زبان در تهران هستند تا زیر نظر متخصصان به یادگیری زبان انگلیسی مشغول شوند.

کلاس زبان انگلیسی دیاکو

بد نیست بدانید که شما برای موفقیت در رشته تحصیلی خود و ادامه تحصیل در خارج از کشور باید حد نصاب نمره یکی از آزمون‌های معتبر بین‌المللی را داشته باشید. مدارک آزمون‌هایی همچون IELTS ،‌TOEFL یا PTE از جمله مدارکی هستند که به‌عنوان پیش شرط حضور شما در کلاس‌های دانشگاهی و مراکز آموزش عالی خارج از کشور در نظر گرفته می‌شوند.

به‌عنوان مثال برای ثبت‌نام در کالج‌های آموزشی خارج از ایران نمره‌ای بین ۴ تا ۵ در IELTS از شما درخواست می‌شود. یا برای ثبت‌نام در رشته‌های مختلف دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد باید نمره ۶ یا ۷ در IELTS داشته باشید و به دانشگاه مربوطه همراه‌با دیگر مدارک ارائه دهید.

حتی اگر به هر دلیلی به فکر مهاجرت به کشور دیگری هستید،‌ پیش شرط تشکیل پرونده مهاجرتی دانستن زبان انگلیسی در حد مطلوب و داشتن حد نصاب نمره‌ای مشخص از IELTS ،TOEFL یا PTE است. به زبان ساده‌تر اگر چنانچه مدرک زبانی نداشته باشید عملا راهی برای ورود قانونی به یک کشور و استفاده از خدمات شهروندی در آن کشور نخواهید داشت.

به‌عنوان مثال اداره مهاجرت کشور کانادا برای متقاضیانی که تمایل به مهاجرت به این کشور ازطریق Express Entry را دارند نمره ۷ در IELTS را پیش شرط تشکیل پرونده قرارداده است. یا مثلا اداره مهاجرت استرالیا برای ارائه بسیاری از ویزاهای اقامتی خود از متقاضیان نمره ۷ در IELTS یا نمره ۶۵+ در آزمون PTE یا نمراتی معادل آن در آزمون TOEFL و نیز CAE را از متقاضیان درخواست می‌کند.

همان‌طور که در مثال‌های بالا ذکر شد یکی از ابزارهای کلیدی جهت دستیابی به اهداف بزرگ در زندگی خصوصا در حوزه‌های تحصیلی و کاری دانستن زبان انگلیسی و شرکت مداوم در کلاس‌های یک مؤسسه زبان انگلیسی معتبر تا حصول نتیجه نهایی است.

اما سؤال اینجا است که در کجا و با چه کیفیتی باید زبان انگلیسی را آموخت که بتوان در اسرع وقت و بدون اتلاف وقت به هدف نهایی رسید. چطور می‌توانیم بهترین آموزشگاه زبان را بشناسیم تا زیر نظر متخصصان آن به یادگیری این زبان مشغول شویم؟

در وهله اول یک کلاس‌ آموزش زبان انگلیسی در جهت ایجاد انگیزه باید در محیطی باطراوت، ‌پویا و آکادمیک برگزار شود. چرا که تجربه نشان داده در محیطی صمیمی و جذاب است که یادگیری بهتر صورت می‌پذیرد. مهم‌تر از همه تیم مدرسینی که به شما آموزش می‌دهند خود باید مجرب و کار‌آزموده باشند و حتماً یکی از مدارک معتبر بین‌المللی را در رزومه خود داشته باشند. قطعاً مدرسینی که خود در آزمون‌های بین‌المللی همچون IELTS شرکت کرده باشند اشراف بیشتری بر موضوعات و تکنیک‌های آن آزمون داشته و تدریس آن‌ها در کلاس بسیار تاثیرگذارتر خواهد بود. با حمایت چنین مدرسینی مطمئن باشید که زودتر به نتیجه می‌رسید.

کلاس زبان انگلیسی دیاکو

آکادمی زبان دیاکو یک مؤسسه زبان انگلیسی در تهران است که با سه شعبه فعال و سابقه بیش از ۱۵ سال در آموزش زبان‌های خارجی ‌به خوبی توانسته سهم بزرگی را در به ثمر رساندن اهداف طیف وسیعی از افراد، با انگیزه‌های متنوع آموزشی داشته باشد. آکادمی زبان دیاکو دوره‌های آمادگی آزمون‌های IELTS و PTE را با کیفیتی متمایز به‌صورت گروهی و خصوصی در هر ماه برگزار می‌کند. به گواه زبان آموزان خدمات و امکانات دیاکو در جهت برگزاری دوره‌های آمادگی آزمون‌های بین‌المللی IELTS و PTE در تهران کم‌نظیر است. در کلاس‌های آموزشی دیاکو آرامش، ثبات و صمیمیت در بین زبان‌آموزان و مدرسین به وضوح مشاهده می‌شود.

کارنامه موفق صدها داوطلب شرکت در آزمون‌های بین‌المللی IELTS و PTE در دیاکو در طی سال‌های اخیر نشان از کیفیت مطلوب دوره‌های آموزشی و به‌لطف ‌برنامه‌ریزی هدفمند برای هر داوطلب،‌ برگزاری آزمون‌های آزمایشی و بهره‌مندی از مدرسین مجرب و حرفه‌ای بوده است. برای مشاهده کارنامه داوطلبان موفق IELTS و PTE دیاکو وبسایت این آموزشگاه را ملاحظه کنید.

کلیه فرآیندهای شروع یک دوره آموزشی هدفمند اعم از مشاوره، تعیین سطح،‌ برنامه‌ریزی آموزشی و ثبت‌نام در آکادمی زبان دیاکو و توسط مشاورین و مسئولان آموزشی مجرب صورت می‌پذیرد.

برای یک شروع تازه از همین حالا اقدام کنید. ما در دیاکو تا رسیدن به هدف در کنارتان هستیم.

تلفن تماس،‌ مشاوره و پشتیبانی: ۷۲۱۱۴

رزرو تعیین سطح کلاس زبان انگلیسی دیاکو: www.diako.ir

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده