// شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

نینتندو در E3 2019 بازی هایی را نشان می‌دهد که در سال جاری مالی عرضه می‌شوند

شرکت نینتندو اعلام کرده است که قصد دارد در نمایشگاه E3 2019، بازی‌هایی را به‌نمایش بگذارد که تا پایان سال مالی جاری عرضه می‌شوند.

تنها ۶ هفته تا آغاز نمایشگاه E3 2019 باقی‌مانده است و شرکت‌های یوبی‌سافت، مایکروسافت، اسکوئر انیکس و بتسدا، تاریخ و زمان دقیق کنفرانس خبری خود را اعلام کرده‌اند. ازطرفی نینتندو هم با یک ویدیو از پیش ضبط شده، حضور خود را اعلام کرده است تا کاربران نینتندو سوییچ بتوانند بازی‌های مخصوص به‌خودشان را مشاهده کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت نینتندو اعلام کرده است که در نمایشگاه E3 2019 و ویدیو از پیش ضبط شده این شرکت، بازی‌هایی را می‌بینیم که تا پایان سال مالی جاری عرضه می‌شوند. به‌عبارتی نینتندو قصد دارد بازی‌هایی را نشان دهد که تا پایان ماه مارس ۲۰۲۰، عرضه خواهند شد. نینتندو در این‌باره می‌گوید:

یک بار دیگر، نینتندو برای رسانه‌ها، تحلیلگران و سرمایه‌گذاران کنفرانس خبری بزرگی را برگزار نمی‌کند، بلکه همانند گذشته یک ویدیو از پیش ضبط شده را برای ارائه محصولات در نظر گرفته‌ایم؛ محصولاتی که تا پایان سال مالی جاری روانه‌ی بازار می‌شوند.

تمرکز روی بازی‌هایی‌ که به‌زودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، بهتر از تمرکز روی معرفی بازی‌هایی است که تا چند سال آینده عرضه نمی‌شوند. در سال جاری بازی‌هایی نظیر Fire Emblem: Three Houses، Astral Chain و Luigi's Mansion 3 عرضه خواهند شد. بااین‌حال کاربران دوست دارند بازی‌هایی نظیر Bayonetta 3 هم هرچه زودتر عرضه شوند یا تاریخ انتشارشان مشخص شود. نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده