نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱

ارزان‌ترین سفرها به گرجستان و استانبول

اگر از آن دست افرادی هستید که قیمت یک تور مسافرتی مهم‌ترین عامل انتخاب آن برای‌تان است شانس به شما رو کرده و حالا وقت خرید یک تور ارزان است.

در تمامی طول سال شاید می‌توان گفت که ارزان‌ترین تورهای مسافرتی که از مبدأ ایران برگزار می‌شود به مقصدهایی نظیر استانبول و گرجستان اختصاص دارد. اما در برخی تاریخ‌ها این قیمت‌ها حتی از روزهای دیگر هم ارزان‌تر است و این می‌تواند عاملی برای کمک به سفر خانوارهای ایرانی باشد. آژانس مقتدر سیر به‌عنوان مجری مستقیم و اصلی تورهای این دو مسیر می‌کوشد تا راز و رمز های خرید تور ارزان را برای شما شرح دهد تا بهترین خرید نصیب شما شود.

تور استانبول و سفر به کرانه مدیترانه

تور استانبول یکی از ارزان‌ترین و پرطرفدارترین تورهای مسافرتی‌ است که ایرانیان به آن علاقه دارند. اگرچه قیمت عامل مهمی در انتخاب مسافران ایرانی دارد اما این تنها دلیل انتخاب این تور نیست. شما با پا گذاشتن به استانبول به دنیایی وارد می‌شوید که هر نوع سلیقه‌ای داشته باشید می‌توانید راضی و خوشحال باشید. اگر اهل تاریخ هستید می‌توانید از مساجد، موزه‌ها، کاخ‌ها و بازارهای تاریخی این شهر لذت بی حد و مرزی ببرید. اگر اهل خرید باشید این‌جا یک بهشت واقعی و بی‌نظیر برای شماست، هر جا که سر برگردانید فروشگاه یکی از برندهای مشهور را خواهید دید علاوه‌بر آن فروشگاه‌های محلی و ترکیه‌ای نیز می‌تواند آن‌قدر جذاب باشد که دیگر سراغی از برندهای معروف جهانی نگیرید. نهایتاً اگر علاقه به قدم زدن، کافه یا رستوران رفتن هم دارید این‌جا مملو از کافه‌ها و رستوران‌هایی رویایی‌ است که هر کدام‌ از آنها می‌تواند انرژی چند روز شما را تأمین کند. دلایل سفر به این شهر کم نظیر تنها به این موارد ختم نمی‌شود و آن‌قدر زیاد است که نمی‌توان آن را شمرد.

قیمت تور استانبول وابسته به پرواز انتخابی، محل اقامت، تعداد شب‌ها و مهم‌تر از همه زمان سفر به این شهر است. طبیعتاً سفر در نوروز می‌تواند هزینه‌ی زیادی به همراه داشته باشد اما با یک انتخاب دقیق و هوشمندانه می‌توانید هزینه‌های خود را به نسبت تور نوروزی استانبول تا ۵۰٪ کاهش دهید. معمولاً تاریخ‌های میان هفته ارزان‌تر از تاریخ‌های آخر هفته یا تعطیلات هستند. همچنین تابستان و بهار قیمت بالاتری از زمستان و پاییز دارد. پس اگر یک سفر میان هفته‌ای در زمستان و به‌ خصوص در دو هفته‌ی پایانی سال داشته باشید می‌توانید توری را انتخاب کنید که از قیمت‌های آن متعجب خواهید شد. چرا که بسیاری از ایرانیان در این تاریخ‌ها مشغول خانه تکانی و خریدهای پیش از عید نوروز خود هستند و فرصت کافی برای فکر به سفر ندارند. پس حالا بهترین موقعیت برای شما فراهم می‌شود و با انتخاب تور مناسب و ارزان  می‌توانید سفری زیبا داشته باشید. پس همین حالا با شماره 021-75121 تماس بگیرید و تور خود را رزرو کنید.

تور گرجستان

تور گرجستان و قدم زدن بر سنگفرش‌ها

از دیگر مسیرهایی که ایرانیان هر روز بیش از قبل به آن توجه می‌کنند مسیر گرجستان است. اگر امکان‌ آن را دارید سفر با تور گرجستان نوروز 98 را از دست ندهید چرا که بهترین زمان برای سفر به این شهر است. برخلاف بسیاری مسیرها، ویژگی قابل‌توجه این سفر شرکت در جشن‌های نوروزی است که گرجی‌ها برای نوروز تدارک دیده‌اند تجربه‌ای که می‌تواند خاص و سرشار از لذت و انرژی باشد. علاوه‌بر این آب و هوای بهاری تفلیس می‌تواند دلیل دیگری برای انتخاب این فصل برای سفر باشد. درکنار این‌ها در نوروز علاوه‌بر تور تفلیس، تور ترکیبی تفلیس و باتومی نیز برگزار می‌شود و شما می‌توانید با شرکت در آن علاوه‌بر لذت بردن از این شهر تاریخی و بی‌نظیر که حضور در آن آرزوی بسیاری از افراد است به شهری ساحلی و مدرن سفر کنید. این شهر درکنار دریای سیاه واقع شده و سکوت و آرامش آن می‌تواند برای شما لذت‌بخش باشد.

اما قیمت تورهای نوروز به مراتب از تاریخ‌های دیگر بالاتر است زیرا که تقاضا بسیار بیشتر از زمان‌ها دیگر ولی میزان پروازها محدود است و به همین دلیل قیمت‌ها بالاتر است. مشابه آنچه در قبل آمد اگر قیمت برای شما پارامتری مهم است و به‌دنبال خرید تور گرجستان ارزان هستید همین حالا باید دست به کار شوید زیرا زمان زیادی تا پایان سال باقی نمانده و بدون شک هیچ زمان دیگری، قیمتی ارزان‌تر از این زمان برای سفر به هر نقطه‌ای از دنیا نخواهید یافت. هر چند فرصت سفر به مسیرهایی که نیاز به ویزا دارند از دست رفته اما برای مسیرهایی نظیر گرجستان می‌توانید همین فردا بار سفر ببندید و همراه‌ با خانواده یا دوستان سفری را تجربه کنید که هیچ‌وقت تجربه مشابه به آن را نداشته‌اید. پس وقت آن رسیده که با بررسی دقیق تور گرجستان دست به انتخاب زده و قصد سفر کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده