// یکشنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

بازی های جدید Sega Ages معرفی شدند

شرکت سگا تعداد ۶ بازی که در آینده در قالب مجموعه Sega Ages در دسترس دارندگان کنسول نینتندو سوییچ قرار می‌گیرند، معرفی کرد.

اگر جزو علاقه‌مندان به بازی‌های کلاسیک شرکت Sega (سگا) باشید، مطمئنا با مجموعه Sega Ages که به واسطه آن آثار کلاسیک شرکت مذکور روی پلتفرم‌هایی از جمله ایکس‌ باکس 360 و پلی‌ استیشن 3 منتشر شدند، آشنا هستید. با عرضه کنسول نینتندو سوییچ این شرکت تصمیم به انتشار بازی‌های Sega Ages روی این پلتفرم گرفت. نتیجه این اقدام امکان تجربه بازی‌هایی از جمله Sonic the Hedgehog ،Thunder Force IV و Phantasy Star روی آخرین کنسول شرکت Nintendo (نینتندو) است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت سگا بازی های جدید Sega Ages را معرفی کرده است.

براساس اطلاعاتی که در جریان رویداد Sega FES 2019 اعلام شد، تعداد ۶ بازی کلاسیک شرکت سگا از جمله Shinobi ،Wonder Boy in Monster Land و Fantasy Zone روی کنسول Nintendo Switch قابل تجربه هستند. فهرست کامل بازی‌هایی که به‌زودی به Sega Ages اضافه می‌شوند، به شرح زیر است:

  • Shinobi: این بازی ساید اسکرولینگ هک اند اسلش که توسط شرکت سگا ساخته و عرضه شده است، در سال ۱۹۸۷ روی دستگاه‌های آرکید و یک سال بعد روی کنسول Sega Master System منتشر شد.
  • Wonder Boy in Monster Land: این بازی اکشن نقش‌آفرینی که محصول مشترک استودیو Westone Bit و شرکت سگا محسوب می‌شود، در سال ۱۹۸۷ روی دستگاه آرکید و در سال ۱۹۸۸ روی کنسول Sega Master System عرضه شد.
  • Fantasy Zone: شرکت سگا نسخه آرکید این بازی را در سال ۱۹۸۵ در ژاپن و در سال ۱۹۸۶ در سراسر جهان عرضه کرد. اولین بازی سری Fantasy Zone در سال‌های بعد روی کنسول‌های مختلفی از جمله Sega Master System در دسترس قرار گرفت.
  • Puzzle & Action: Ichidant-R: این بازی پازل که شرکت سگا وظیفه ساخت و انتشار آن را بر عهده داشته، در سال ۱۹۹۴ برای Sega System C منتشر شد. بازی ذکر شده که دنباله بازی Puzzle & Action: Tant-R است، دومین بازی سری Puzzle & Action محسوب می‌شود.
  • Herzog Zwei: این بازی استراتژی همزمان که توسط استودیو Technosoft ساخته شده و شرکت سگا ناشر آن است، در سال‌های ۱۹۸۹ و ۱۹۹۰ روی کنسول Sega Genesis عرضه شد. بازی مذکور دنباله بازی Herzog محسوب می‌شود که در سال ۱۹۸۸ روی MSX و PC-8801 در دسترس قرار گرفت.
  • G-LOC Air Battle: این بازی که توسط شرکت سگا و در سبک شبیه‌ساز نبرد‌های هوایی ساخته شده است، در سال‌های ۱۹۹۰ و ۱۹۹۱ به‌صورت دستگاه آرکید و روی کنسول دستی Game Gear عرضه شد. در ادامه در سال ۱۹۹۳ روی کنسول Sega Mega Drive به پلتفرم‌های مقصد اضافه شد. نام بازی مذکور مخفف اصطلاح G-force induced loss of consciousness (کاهش هشیاری ناشی از افزایش گرانش) است.

تصاویری از بازی‌های جدید Sega Ages را در زیر مشاهده می‌کنید:

شرکت سگا علاوه‌بر بازی‌های جدید Sega Ages، در رویداد Sega FES 2019 آثار دیگری نیز معرفی کرد که از بین آن‌ها می‌توان به بازی جدیدی از سری Sakura Wars و چند بازی ورزشی با محوریت المپیک توکیو 2020 مانند Mario & Sonic At Tokyo Olympics اشاره کرد. علاوه‌بر این در رویداد مذکور نسخه مینی کنسول سگا جنسیس نیز معرفی شد. این کنسول که شامل ۴۰ بازی کلاسیک از جمله Altered Beast ،Comix Zone ،Castlevania: Bloodlines و Sonic the Hedgehog است، در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) با قیمت ۸۰ دلار عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده