نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰

نگاهی به ویژگی‌های خودرو دی اس ۳

برند DS یک برند خاص خودرو است که در این مطلب نگاهی به ویژگی‌های مدل ۳ این شرکت می‌اندازیم.

خودرو دی اس 3 یکی از جدیدترین و خاص‌ترین خودروهایی است که در سال ۲۰۱۰ وارد بازار شده است و در بازارهای اروپایی و بین‌المللی، خودروی معروفی به شمار می‌رود. در همان سال، خودروی معروف سال و پر فروش‌ترین خودروی سوپر مینی پرمیوم لقب گرفت و در حال حاضر هر ساله ۶۰ تا ۷۰ هزار دستگاه از این خودرو در سطح دنیا به فروش می‌رسد. این خودرو در حال حاضر تنها سوپر مینی موجود در بازار ایران است.

طراحی این خودرو بسیار به‌روز و ایده آل است، به طوری که قسمت جلوی این خودرو حالت مشبک دارد و دو چراغ بلوری در این قسمت استفاده شده است و در بالای هر چراغ به‌صورت ریز برند دی اس قرار دارد و یک تهویه هوای بزرگ جلوی خودرو قرار گرفته است که در آن قسمت هم برند دی اس نصب شده است و در پایین چراغ های اصلی، از چراغ های دید در روز استفاده شده است. به‌طور کلی قسمت جلوی ماشین بسیار شیک و به‌روز است. در قسمت عقب این خودرو از دو چراغ زیبا استفاده شده است؛ به‌گونه‌ای که داخل چراغ‌ها ۳۰ ال ای دی کوچک با آینه‌کاری های ظریفی استفاده و به‌طور منحصر به فردی از لوگوی دی اس داخل چراغ ها استفاده شده است. سقف خودروی دی اس ۳ به رنگ قرمز است و رنگ بدنه این خودرو سفید شیری است. در این مدل خودرو رنگ سقف با رنگ بدنه متفاوت و دو رنگ است که باعث جذاب‌تر دیده شدن این خودرو شده است و خریدار می‌تواند در هنگام خرید رنگ دلخواه خود را سفارش دهد.

موتور این خودرو ۱.۲ لیتری ۳ سیلندری است که می‌تواند ۱۰۸ اسب‌بخار تولید کند و شتاب اولیه این خودرو از ۰ تا ۱۰۰ در ۱۰.۵۴ ثانیه است که باتوجه‌به این زمان، خودرو تند و سریعی محسوب می‌شود. جعبه‌دنده (گیربکس) این خودرو، اتوماتیک ۶ سرعته است و به‌صورت دستی می‌توان دنده خودرو را تغییر داد. به این دلیل که خودرو دارای وزن کم و سبک است جعبه‌دنده مناسبی برای خودرو محسوب می‌شود. اما از دیگر آپشن‌های این خودرو می‌توان به کروز کنترل، دوربین عقب، حسگر (سنسور) جلو و عقب، صفحه‌نمایش ۱۷ اینچی تاچ، سیستم کمک در سربالایی  و سیستمی به نام اکتیو سیتی پارک در این خودرو وجود دارد که اگر دی اس 3  با سرعت تقریبا ۳۰ کیلومتر در شهر در حال حرکت باشد و به‌طور ناگهانی جسمی در جلوی خودرو پدیدار شود، دی اس 3 وجود جسم را در مقابل خود تشخیص می‌دهد و به‌طور اتوماتیک ترمز می‌کند و خودرو متوقف می‌شود.

 خودرو دی اس۳ دو در است و برای استفاده از صندلی‌های عقب باید صندلی‌‌های جلو، به سمت جلو هدایت داده شود و بعد از سوار شدن سر نشینان عقب صندلی ها به حالت اول بازگردانده شوند. قسمت عقب دی اس 3 جا دار نیست و فضا برای سرنشینان عقب به اندازه کافی وجود ندارد و به این دلیل که یک ستون بسیار بزرگ در قسمت میانی خودرو طراحی شده است و باعث کوچکی پنجره‌های عقب شده است و دید سرنشینان عقب به بیرون کم است. به همین علت این خودرو برای مسافت‌های طولانی ۴ نفره توصیه نمی‌شود و به‌طور کلی این خودرو ۴ نفره نیست. صندلی‌های این خودرو چرمی و در دوخت آن دقت‌های لازم انجام شده است و مدل چرم این ماشین به چرم ساعتی معروف است که باعث زیباتر شدن داخل خودرو شده است.

خودرو دی اس ۳ خودروی کوچک و زیبایی است که برای استفاده‌های درون شهری خودرو بسیار مناسبی است و برای مشاهده آگهی‌های خرید خودرو دی اس 3 و فروش آن می‌توانید به سایت دیوار که بزرگ‌ترین بستر خرید و فروش خودرو است مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده