نویسنده: علی ولی خانی
// چهار شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۴

تاریخ انتشار SteamWorld Quest مشخص شد

SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech ماه آینده با قیمت بیست و پنج دلار برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد.

تاریخ انتشار نهایی بازی SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech که پیش‌تر توسط استودیو Image & Form برای کنسول Nintendo Switch معرفی شده بود، اعلام شد. SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech در تاریخ بیست و پنجم آوریل (پنجم اردیبهشت) به فروشگاه اینترنتی نینتندو اضافه خواهد شد. این بازی نقش آفرینی که بر اساس مکانیک بازی‌های کارتی ساخته شده، به قیمت ۲۵ دلار، ۲۵ یورو و ۲۵ پوند در کشورهای مختلف غربی منتشر خواهد شد و تا زمانی مشخص در انحصار نینتندو سوییچ قرار خواهد داشت. استودیو Image & Form ویدیویی برای اعلام تاریخ انتشار این بازی منتشر کرد که حاوی بخش‌هایی از گیم پلی این بازی نیز بود. ویدیوی مذکور را می‌توانید در زیر ببینید یا دریافت کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

برایان سیگورگیرسون، مدیرعامل استودیو Image & Form، در رابطه با SteamWorld Quest بیان کرد:

جامعه‌ی طرفداران سری SteamWorld مدت زیادی است از ما می‌خواهند که یک بازی نقش آفرینی بسازیم؛ پس من بسیار خوشحال و خرسندم که ما توانسته‌ایم بازی خوبی با این کیفیت را زودتر از آنچه کسی انتظار داشته باشد به پایان برسانیم و منتشر کنیم. ما درست از همان ماه ژانویه که برای اولین بار این بازی را معرفی کردیم، شاهد افزایش روز افزون شور و اشتیاق بازیکنان، مطبوعات و تولید کنندگان محتوا بودیم. من اطمینان دارم که طرفداران بازی‌های نقش آفرینی و نسخه‌های قبلی سری SteamWorld عاشق این بازی خواهند شد؛ چون SteamWorld Quest درست مثل یک الماس باارزش می‌ماند.

SteamWorld Quest به بازیکنان اجازه می‌دهد گروه قهرمانان مورد علاقه‌ی خود را رهبری کنند و با چیدن کارت‌های مد نظر خود از میان بیش از صد کارت مختلف با قدرت‌های گوناگون، هر خطر و تهدیدی را که سد راهشان می‌شود از میان بردارند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده