نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱

کوین سوجیهارا از سمت ریاست برادران وارنر کناره گیری کرد

پس از رسوایی اخلاقی اخیر، کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که کوین سوجیهارا از سمت ریاست این کمپانی کناره گیری کرده است.

مدتی پیش بود که کوین سوجیهارا، رییس هیئت مدیره کمپانی برادران وارنر به رسوایی اخلاقی متهم شد که طبق آن، او با شارلوت کرک رابطه غیر اخلاقی داشته و او به این بازیگر انگلیسی وعده بازی در فیلم‌های برادران وارنر را داده بود که در نهایت پیام‌هایی که بین آن‌ها رد و بدل شده، فاش و منتشر شده است که در ادامه سوجیهارا در رابطه با این اتفاقات عذرخواهی کرده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سوجیهارا از سمت خود استعفا داده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کوین سوجیهارا پس از حدود ۶ سال ریاست و پس از رسوایی اخلاقی که متهم به رفتار غیر حرفه‌ای نیز شده بود، تصمیم به کناره گیری از سمت خود گرفت تا بیشتر از این به وضعیت سهام و چهره برادران وارنر ضربه و خدشه وارد نشود. جان استنکی، مدیر عامل کمپانی فیلمسازی وارنر مدیا در بیانیه منتشر شده در رابطه با کناره گیری سوجیهارا گفت:

تصمیم کناره گیری کوین از سمت ریاست و مدیر عاملی برادران وارنر به نفع وارنر مدیا، برادران وارنر و تمامی کارکنان و همکاران ما بود. کوین در ۲۵ سال گذشته به موفقیت این استودیو کمک زیادی کرده است و از این بابت ما از او تشکر می‌کنیم و سپاسگزاریم. کوین به خوبی می‌داند که اشتباهات او متناقض با انتظاراتی است که از رهبر یک کمپانی وجود دارد و می‌تواند روی عملکرد و توسعه شرکت در اجرای پیش برد اهداف تاثیر منفی بگذارد.

در دوران ریاست سوجیهارا، مجموعه دی سی (DC) در مسیر جدیدی قرار گرفته و طی سال‌های اخیر شاهد موفقیت تجاری فیلم‌هایی چون فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) و فیلم Aquaman (آکوامن) بودیم و مدتی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ازرا میلر در حال بازنویسی فیلمنامه فیلم The Flash (فلش) است. همچنین در طول این سال‌ها شاهد گسترش دنیای جادوگری جی کی رولینگ نیز بوده‌ایم که پس از عملکرد پایین‌تر از حد انتظار فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (جانوران شگفت‌انگیز: جرایم گریندل والد) در گیشه و در نزد منتقدان، مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Fantastic Beasts 3 (جانوران شگفت‌انگیز ۳) تا پاییز سال ۲۰۱۹ عقب افتاد. هنوز جانشینی برای کوین سوجیهارا معرفی نشده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده