نویسنده: یونس بهرامی
// سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱

دموی ویژه بازی Splatoon 2 در دسترس قرار گرفت

اگر تا به‌حال موفق به تجربه‌ی بازی Splatoon 2 نشده‌اید یا در خرید آن تردید دارید، می‌توانید از دموی ویژه‌ای که هم‌اکنون در دسترس است استفاده کرده و از چند مزایای دیگر هم برخوردار شوید. 

نینتندو به‌تازگی دموی ویژه‌ی بازی Splatoon 2 را معرفی کرد و خبر خوب این است که از امروز در فروشگاه eShop نینتندو برای هوادارها در دسترس است تا بتوانند یک هفته با آن سرگرم شوند. 

حتی اگر این بازی را هم‌اکنون خریداری کرده باشید، اما باز هم ممکن است مشتاق دانلود این دمو شوید؛ زیرا کاربرهایی که از این دمو استفاده کنند، ایمیلی دریافت خواهند کرد که حاوی کدی برای امتحان و استفاده رایگان از بخش آنلاین نینتندو سوییچ به مدت یک هفته است. علاوه بر این، اگر بازی Splatoon 2 را تا امروز خریداری نکرده‌اید، تا زمانی که مهلت دمو به پایان نرسیده می‌توانید از تخفیف ۲۰ درصدی برای خرید نسخه کامل بازی بهره‌مند شوید. متن زیر، بیانیه‌ی کامل نینتندو برای این دموی ویژه است: 

اگر شما جزو آن جمعیت تقریباً هشت میلیون نفری نیستید که در جهان سرگرم‌کننده‌ی Splatoon 2 برای نینتندو سوییچ در حال لذت بردن از رنگ‌پاشی هستند، نینتندو به شما کمک می‌کند تا این تجربه را امتحان کنید. بازیکن‌هایی که دارای اینترنت و مشترک نینتندو سوییچ آنلاین هستند، می‌توانند از ۱۹ تا ۲۵ مارس (۲۸ اسفند ۹۷ تا ۵ فروردین ۹۸) به تجربه‌ی دموی ویژه‌ی این بازی بپردازند. 

بنابراین شما می‌توانید [حالت‌هایی مانند] Turf War Battles چهار به چهار را کنار حالت‌های Salmon Run، Leauge Battle و Ranked Battle با دوستان خود و بقیه بازیکن‌هایی که دارای نسخه‌ی کامل هستند امتحان کنید. سنگر خود را با جوهرهای رنگی محافظت، شمایل خود را با سلاح و جامه‌های گوناگون شخصی‌سازی و به دشمنان خود در یک دنیای عجیب سراسر جوهری ضربه بزنید!

دموی ویژه‌ی بازی Splatoon 2 از امروز در فروشگاه دیجیتالی eShop نینتندو برای نینتندو سوییچ در دسترس است. بعد از دانلود آن، ایمیلی حاوی کدی مخصوص فروشگاه دریافت خواهید کرد که با فعال کردن آن، می‌توانید یک هفته از خدمات نینتندو سوییچ آنلاین به رایگان استفاده کنید. حتی اگر کدی با کارکرد مشابه را پیش‌تر فعال کرده باشید، باز هم توانایی استفاده از این کد را خواهید داشت. 

اگر رضایت شما با تجربه‌ی دموی رایگان بازی جلب شد و تصمیم گرفتید تا نسخه‌ی کامل بازی را داشته باشید، می‌توانید آن را با تخفیفی بیست درصدی از فروشگاه eShop نینتندو خریداری کنید (تنها تا زمانی که دمو برقرار است و مهلت آن به اتمام نرسیده است). همچنین، تمام پیشرفت‌های کسب‌شده در نسخه‌ی دمو می‌تواند به نسخه‌ی کامل بازی Splatoon 2 منتقل شود. 

بازی Splatoon 2 که مدتی قبل هم در مسابقات ورزش‌های الکترونیک حضور داشت، چندی پیش در صدر پرفروش‌ترین بازی‌‌های نینتندو سوییچ در کشور ژاپن قرار گرفت. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده