نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۰

نگاهی به وسایل جانبی گوشی شیائومی در دیوار

در این رپورتاژ آگهی از مشخصات سخت‌افزاری لوازم جانبی شیائومی از جمله ساعت‌های هوشمند آن گفته‌ایم.

شیائومی اگرچه در تولید وسایل الکترونیکی سابقه‌ای طولانی دارد، اما در طراحی و عرضه گوشی‌های هوشمند عمرش کوتاه اما درخشان است. سال ۲۰۱۱ اولین گوشی هوشمند این شرکت از پکن، مقر آن بیرون آمد و با همان محصول، شیائومی بر سر زبان‌ها افتاد. مدتی بعد از خرید و فروش گوشی‌های این برند، کم کم اکسسوری‌های مخصوص شیائومی با کیفیتی بی‌نظیر به کشورهای دیگر از جمله ایران عرضه شد. در اینجا قصد نداریم موبایل‌ها، محصولات صوتی یا تلویزیون‌های این برند چینی را به مخاطبانمان معرفی کنیم؛ بلکه می‌خواهیم به چند وسیله جانبی منحصر‌به‌فرد شیائومی نگاهی بیندازیم و قیمت آن‌ها را از سایت دیوار دربیاوریم.

ساعت‌های هوشمند

ساعت هوشمند را با اپل واچ‌های شرکت اپل می‌شناسیم اما اکنون همه برندها از جمله شیائومی به تولید این وسیله جانبی نیز دست یافته‌اند. هرچند ساعت‌های هوشمند به ساعت‌های معمولی شباهت دارند، اما نوع کارآیی، حافظه و پردازنده آن با این ساعت‌ها متفاوت است. برای مثال یک ساعت هوشمند می‌تواند فعالیت‌های ورزشی شخص را زیر نظر بگیرد یا پیغام‌های تلفن همراه را به‌صورت مجزا نشان دهد. دو ساعت هوشمند این برند را معرفی می‌کنیم که از جدیدترین ساعت‌های هوشمند شیائومی محسوب می‌شوند.

مدل Amazfit Bip یکی از ساعت‌های هوشمند شیائومی است که در رده برترین و اقتصادی‌ترین ساعت‌های هوشمند قرار می‌گیرد. روشنایی بالا، باتری ۱۹۰ میلی‌آمپری، وزن ۳۲ گرمی و محافظ بدنه از جنس گوریلا گلس 3 از مشخصات این ساعت هوشمند است. همچنین صفحه‌نمایش آن از نوع OLED و اندازه‌اش ۱.۲۸ اینچ عنوان می‌شود. جالب اینجا است که سیستم‌عامل آن هم آی او اس و هم اندروید است. از قابلیت‌های Amazfit Bip می‌توان به سنجش نور محیط، شتاب سنج، قطب نما، گام شمار، فشار سنج و ارتفاع سنج اشاره کرد. در سایت دیوار در میان آگهی‌های گوشی شیائومی، ساعت هوشمند در این مدل دیده می‌شود. آکبند آن ۸۷۰ هزار تومان و کارکرده در حد نوی این اکسسوری ۷۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

Amazfit Cor دیگر ساعت هوشمند برند شیائومی است که از مدل قبلی هم ارزان‌تر است. وزن ۳۲ گرمی، محافظ صفحه گوریلا گلس 3، صفحه‌نمایش ۱.۲۳ اینچی، داشتن فشار سنج و حافظه شمارش ضربان قلب، محاسبه میزان خواب عمیق، مصرف کالری و گام شمار از ویژگی‌های این ساعت هوشمند معرفی می‌شود. البته باید گفت که Amazfit Cor قابلیت مکالمه ندارد. در سایت دیوار نمونه آکبند این ساعت هوشمند ۶۳۰ هزار تومان به فروش می‌رود.

شارژر همراه

پاوربانک در این روزها که تقریبا همه کارهایمان با گوشی هوشمندمان انجام می‌شود، دیگر یک وسیله جانبی ضروری و از ملزومات است. شیائومی در طول چند سال اخیر، به صنعت تولید شارژر همراه هم روی آورد تا در این عرصه با دیگر رقبایش دوئلی داشته باشد. پاوربانک‌های این برند چینی تا امروز بیش از ۲۰ تا ۳۰ مدل را شامل می‌شوند.

از برجسته‌ترین پاوربانک‌های گوشی شیائومی می‌توان مدل Mi Powerbank را نام برد؛ شارژر همراهی که ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعت، ظرفیت باتری دارد. شدت جریان خروجی این پاوربانک ۲.۴ آمپر و دو درگاه اتصال نیز دارا است. در سایت دیوار آکبند این شارژر همراه ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. مدل دیگری از پاوربانک‌های این برند، Mi Powerbank 2 است که از مدل پیشین ارزان‌تر است. ظرفیت آن ۱۰ هزار میلی‌آمپر، شدت جریان خروجی‌اش ۲.۴ آمپر و تعداد درگاه این پاوربانک ۲ عدد است. در سایت دیوار Mi Powerbank 2، صد و هشتاد هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده