// سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱

کاراکتر قابل بازی جدیدی احتمالا به Devil May Cry 5 اضافه می شود

یکی از کاربران بازی Devil May Cry 5 با جست‌وجو در فایل‌های بازی، متوجه بسته‌های الحاقی در نظر گرفته شده برای این بازی شده است.

بالاخره بازی Devil May Cry 5 پس از سال‌ها انتظار عرضه شد و توانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدان و کاربران دریافت کند. یکی از مواردی که کاربران از کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر دویل می کرای 5، انتظار دارند، عرضه بسته الحاقی‌های جدید برای بازی است.

ادامه متن حاوی اسپویل داستانی است

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران بازی DMC 5 با جست‌وجو در فایل‌های بازی متوجه فایل‌هایی شده است که خبر از بسته الحاقی‌های آینده این بازی می‌دهد. اولین و اصلی‌ترین مورد این بخش، اضافه شدن کاراکتر ورجیل به‌عنوان کاراکتر قابل بازی به DMC 5 است. به‌نظر می‌رسد کاربران در حالت Bloody Palace (نام دیگر محتوای بازی) می‌توانند از ورجیل استفاده کنند. در ادامه هم اعلام شده است که احتمال دارد حالت Bloody Palace از المان‌های چندنفره استفاده کند.

با این‌حال هنوز از سمت کپکام خبری مورد تایید قرار نگرفته است، اما اگر به‌نسخه‌های گذشته نگاه کنیم، می‌بینیم که ورجیل در بسته الحاقی Devil May Cry 3: Dante's Awakening و همچنین نسخه اسپشال ادیشن Devil May Cry 4 قابل بازی بوده است. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا احتمال دارد ورجیل به‌عنوان یک کاراکتر قابل بازی به Devil May Cry 5 اضافه شود؟ از دیگر اخبار حول Devil May Cry 5 هم می‌توان به‌موفقیت این بازی از نظر تعداد بازیکن‌ در شبکه استیم اشاره کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده