نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰

مقایسه مدل‌های آلفارومئوی موجود در سایت دیوار

چه مدل‌هایی از آلفارومئو در سایت دیوار موجود است؟ کدام مدل از آلفارومئو را خریداری کنیم؟

آلفا رومئو یک برند مطرح ایتالیایی است که از ابتدا تاسیس تخصص خاصی در طراحی و ساخت خودرو‌های اسپرت و سوپر اسپرت داشته است. این برند خوش نام ایتالیایی از طراحی زیبا و خاصی برای خودرو‌های خود استفاده می‌کند و جزو برند‌های گران‌قیمت بازار خودرو محسوب می‌شود. خرید آلفارومئو مناسب افرادی است که می‌خواهند یک خودرو خاص و زیبا داشته باشند و در عین‌حال لذت سواری اسپورت را نیز تجربه کنند.

خودرو‌های این کمپانی با سابقه شهر میلان معمولا جزو سوپر اسپرت‌های لوکس و گران قیمت بازار محسوب می‌شوند با این حال در بازار ایران گزینه‌های اقتصادی‌تری همچون آلفارومئو میتو، آلفارومئو جولیتا و آلفارومئو 4C در دسترس هستند. در این مقاله سعی می‌کنیم با ویژگی‌های هر یک از این خودرو‌های ایتالیایی خاص و خوش‌استایل بازار ایران آشنا شویم.

آلفارومئو / Alpha Romeo

آلفارومئو میتو، ارزان‌ترین و کوچک‌ترین ایتالیایی ایران

این خودرو کوچک با ظاهری اسپرت و جوان‌پسندانه از سال ۲۰۰۸ وارد بازار‌های جهانی شده است. موتور ۱.۴ لیتری توربو شارژ با قدرت ۱۳۵ اسب‌بخار در کنار جعبه دنده 6 دنده اتوماتیک با شتاب ۰ تا ۱۰۰ در حدود ۸ ثانیه نشان دهنده سریع بودن و چالاکی این خودرو است. مصرف سوخت این خودرو به صورت ترکیبی ۵.۶ لیتر در صد کیلومتر است که آن را به یک خودرو اقتصادی و کم مصرف نیز تبدیل کرده است.

خرید آلفارومئو میتو یک انتخاب فوق العاده برای افرادی است که می‌خواهند با کمترین هزینه صاحب یک خودرو اسپرت و خاص در بازار شوند. این خودرو یکی از محبوب ترین هاچبک‌های ایران است و با امکاناتی نظیر سیستم صوتی BOSE Sound، سیستم Blue&Me، خاموش و روشن شدن خودکار موتور در ایست کامل، کروز کنترل، سنسور باران، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم ناوبری، سقف پانوراما، صندلی برقی و آینه‌های برقی با گرمکن به بازار عرضه شده است. قیمت خرید و فروش آلفارومئو میتو در بازار ایران در بین ۱۵۰ تا ۲۲۰ میلیون تومان است.

آلفارومئو / Alpha Romeo

آلفارومئو جولیتا، جذاب‌ترین و زیبا‌ترین هاچبک بازار ایران

ایتالیایی‌ها همواره به هنرمندی معروف بوده‌اند و آلفارومئو با معرفی جولیتا نشان‌داد استاد ساخت هاچبک‌های جذاب است. این شیک‌پوش ایتالیایی فقط در ظاهر فوق العاده نیست بلکه در زیر کاپوت این خودرو یک موتور ۱.۴ لیتری توربو دوقلو با قدرت ۱۷۰ اسب بخار قرار گرفته‌است که آن را به یکی از سریع‌ترین خودرو‌های هاچبک ایران تبدیل کرده‌است. برای این خودرو یک گیربکس ۶ دنده اتوماتیک با شیفتر پشت فرمان در نظر گرفته شده است. شتاب این خودرو در حدود ۷ ثانیه است و مصرف ترکیبی آن تنها ۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

اگر قصد خرید آلفارومئو جولیتا را داشته باشید باید بدانید که دست بر روی یکی از بهترین انتخاب‌های بازار گذاشته‌اید. این خودرو صاحب یکی از کامل‌ترین سیستم های ترمز و پایداری است و شما می‌توانید در نهایت سرعت ۲۱۸ کیلومتری آن نیز به آلفارومئو جولیتا اعتماد داشته باشید. از لحاظ ایمنی نیز این خودرو صاحب 5 ستاره ایمنی است و خیال شما باید از کیفیت ساخت بالای آن نیز راحت باشد.

امکانات این خودرو شامل سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، سیستم صوتی BOSE، تنظیم برقی صندلی با روکش چرم طبیعی، سنسور پارک عقب، کروز کنترل، نشانگر باد تایر، سیستم میکروهیبرید Start and Stop، رینگ آلومینیومی، ریموت کنترل، صفحه نمایش اطلاعات خودرو و تنظیم خودکار چراغ‌ها با زاویه فرمان مجهز به زنون و LED و سیستم شستشو است. تنها نکته منفی در این‌جا قیمت آلفارومئو جولیتا است.

خرید و فروش آلفارومئو جولیتا با قیمتی در حدود ۲۱۰ تا ۵۰۰ میلیون در بازار انجام می گیرد که نسبت به قیمت ۶۰ تا ۸۰ میلیون تومانی که برای آن در نظر گرفته بودند رشد بسیار زیادی داشته است.

آلفارومئو / Alpha Romeo

آلفارومئو 4C، زیباتر، سریع‌تر، گران‌تر!

حالا نوبت تخصص اصلی آلفارومئو یعنی ساخت اسپرت‌های پرقدرت و جذاب است. شما از یک خودرو اسپرت فوق العاده چه انتظاری دارید؟ ظاهر جذاب و تهاجمی، سرعت و شتاب عالی، رانندگی لذت بخش در سرعت بالا و مصرف سوخت قابل قبول همه ویژگی‌‌هایی است که با خرید آلفارومئو 4C به دست خواهید‌ آورد. در این خودرو از یک موتور بزرگ و وحشتناک خبری نیست، اما هنر آلفارومئو در این است که توانسته موتوری ۱.۷ لیتری ۴ سیلندر با خروجی ۲۴۰ اسب بخار تولید کند. این موتور در کنار یک جعبه دنده ۶ سرعته و دو کلاچه ترکیب بسیار خوبی ایجاد کرده و شتاب ۰ تا ۱۰۰ را تنها به ۴.۵ ثانیه رسانده است. در کنار شتاب مناسب مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز ۶.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است که کاملا راضی کننده است. البته نباید از نقش بدنه فیبرکربن و آلومینیومی سبک این خودرو در به دست آمدن این آمار چشم پوشی کنیم.

ظاهر این خودرو هر بیننده‌ای را به تعریف و تمجید وا‌ خواهد داشت اما امکانات درون کابین خودرو متناسب با قیمت آن نیست و این موضوع یکی از نکات ضعف اصلی آن است. چیز زیادی در کابین خودرو به چشم نمی خورد و کاملا واضح است که آلفا رومئو قصد داشته خودرویی بسازد که فقط برای گاز دادن ساخته شده است. از لحاظ ایمنی آلفارومئو 4C دارای بالاترین ضرایب امنیتی است و به یک سیستم ترمز گیری فوق العاده مجهز شده است. خوشبختانه این اسپرت ایتالیایی در بازار ایران، هرچند به صورت محدود حضور دارد. قیمت خرید و فروش آلفارومئو 4C در بازار در حدود ۱ میلیارد و ۲۰۰ تا ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده