نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰

اسپلش‌ تون، نامزد بخش مردمی هشتمین جشنواره بازی های ویدویی ایران

اسپلش‌تون یکی از بازی‌های حاضر در بخش مردمی هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران است که در این مطلب آن را معرفی خواهیم کرد.

از شروع کار تیم بازی‌سازی آرورا حدود ۱ سال و شش ماه می‌گذرد. پروژه اول این استودیو، یک بازی در سبک پازل به‌نام اسپیس زد (Space Z) بود که به‌صورت کاملا رایگان و بدون داشتن پرداخت درون برنامه‌ای در بهمن ۹۶ برای گوشی‌های اندروید منتشر شد. اسپیس زد در هفتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران در بخش دستآورد طراحی بازی نامزد شد. 

اسپلش‌تون حاصل کار ۲ الی ۳ ماه کار تیم آرورا بود. این بازی که باز هم پلتفرم موبایل و گروه سنی بالای ۷ سال را درنظر گرفته بود، تم گرافیکی خاصی داشت. نکته‌ی برتری اسپلش‌تون نیز همین سادگی و بودن رنگ‌های متنوع در پس‌زمینه‌ی سیاه سفید بازی است. بازی در سبک کژوال-رکوردی طراحی شده است.

مکانیک بازی به صورت کلی ساده است. بازیکن باید با یک زدن یک ضربه روی صفحه گوشی، چاقویی را که دور یک دایره می‌چرخد زمانی بزند تا تمام موجوداتی که به صورت خطی در دایره قرار گرفته‌اند، نابود شوند. بازی دارای چانک‌های متنوعی است که با پیشرفت بازیکن در آن، چانک‌ها نیز به مراتب سخت‌تر می‌شوند و حتی در مراحل بالاتر شاهد یک مکانیک جدید نیز هستیم. در ادامه می‌توانید تریلری از بازی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

می‌توانید با ارسال عبارت IGF0130 به سامانه‌ی پیامکی 10008008800888 «اسپلش‌تون» را به‌عنوان مورد انتظارترین بازی سال انتخاب کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده