نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰

نگاهی به قیمت پادرا در سایت دیوار

پادرا یکی از خودروهای شرکت زامیاد زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا است که در این رپورتاژ آگهی می‌توانید اطلاعات بیشتری از آن را کسب کنید.

شرکت زامیاد به عنوان زیر مجموعه‌ی گروه خودروسازی سایپا، بعد از گذشت ۴۲ سال نسخه‌ای جدید از وانت بار یا نیسان را به عنوان پادرا به بازار معرفی کرده است و در سومین دوره از نمایشگاه خودرو تهران از آن رونمایی کرد. خودرو پادرا به کشورهای تونس، ترکمنستان و لیبی صادر شده است.

پادرا نسخه‌ی فیس لیفت یا به‌روزتر وانت زامیاد یا همان نیسان آبی شناخته شده در دوره‌های قبل است. نیسان رنگ‌های متنوع دیگری نیز داشته اما به نیسان آبی شناخته و معروف شده است. با گذشت زمان، نسخه‌ی نیسان فیس لیفت شده و تغییرات اساسی در فضای کابین آن به وجود آمده است. در بخش‌هایی مانند گلگیر، کاپوت، سپر، جلو بندی، آیینه‌ها، سیستم تهویه که شامل کولر و بخاری است نیز تا حدی در صندلی‌ها تغییراتی را شاهدیم که در نهایت پادرا تولید شده است.

طراحی قسمت داخلی پادرا بسیار بهتر از طراحی قسمت‌های خارجی است. ابعاد خودرو که شامل طول کلی خودرو، عرض و ارتفاع می‌شود، عبارت‌اند از: طول کلی خودرو ۵۱۸۵ میلی متر، عرض ۱۶۹۰ ، ارتفاع ۱۷۲۵ و فاصله‌ی مرکز محور جلو تا مرکز محور عقب ۳۰۳۰ میلی متر است. وزن خالص پادرا ۱۶۸۵ کیلوگرم، وزن ناخالص آن ۳۸۰۰ کیلوگرم، ظرفیت باک خودرو ۵۵ لیتر و ظرفیت مجاز بار ۲۱۰۰ کیلوگرم است. توان باربری این خودرو و ظرفیت صندوق عقب پادرا نیز به ترتیب معادل ۳ وانت بار و ۲۱۰۰ کیلوگرم است.

پادرا از موتور انژکتوری-بنزینی با تزریق سوخت به روش چند نقطه‌ای بهره می‌برد و دارای سوپاپ چهار سیلندر خطی است. از جمله نقاط قوت پادرا را نسبت به نیسان می‌توانیم حجم موتور پادرا ۲۳۸۹ سی‌سی بیان کنیم. حداکثر توان قدرت خودرو، ۹۵ اسب بخار در ۴۵۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۱۷۵ نیوتن متر در ۲۵۰۰ دور در دقیقه است. ترمز اکسل جلو پادرا از نوع دیسکی و ترمز اکسل عقب کاسه‌ای است و از ترمز دستی مکانیکی بهره می‌برد. نوع سیستم فرمان پادرا هیدرولیک و ساچمه‌ای برگشت پذیر است و قطر غربیلک فرمان خودرو، ۳۵۰ میلی‌متر است. اندازه رینگ و تایر‌های عقب خودرو 16 75.50 R و برای تایرهای جلو 16 7.00 R است.

نکته‌ی بسیار مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که در قسمت کرومی جلوی کاپوت پادرا عبارت Foday auto درج شده است. Foday auto شریک تجاری خودرو سازی زامیاد است. قسمت بار، سپر و قسمت‌های دیگر پادرا مانند نیسان است و تغییری در آن حاصل نشده است. پادرا با در نظر گرفتن تمام جوانب، خودرویی محبوب برای کسانی است که با نیسان یا وانت بار فعالیت می‌کنند.

برای خرید و فروش خودرو پادرا هم می‌توانید به نمایشگاه‌های ماشین و هم به سایت‌های خرید و فروش آنلاین خودرو، مانند دیوار مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده