نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

فیلم Black Widow قرار نیست با درجه سنی بزرگسال تولید شود

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو شایعات ساخت فیلم Black Widow با درجه سنی بزرگسال را رسما تکذیب کرد.

دی ماه امسال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مارول استودیو در حال بحث و بررسی امکان ساخت فیلم Black Widow (بلک ویدو) با درجه سنی بزرگسال (R) است. پس از آن شایعه دیگری منتشر شد که طبق آن، این فیلم قرار است اولین فیلم دنیای سینمایی مارول با رتبه بندی سنی بزرگسال باشد. طبق این شایعات، مارول در نظر دارد تا پس از ساخت و انتشار فیلم‌های موفقی چون فیلم Deadpool (ددپول)، فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و فیلم Logan (لوگان)، فیلمی با این درجه سنی تولید و منتشر کند که ریسک فیلم بلک ویدو کمتر از دیگر فیلم‌های فعلی این مجموعه است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این شایعات رسما تکذیب شده‌اند. در مصاحبه با ComicBook، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، اعلام کرد که فیلم Black Widow قرار نیست با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر شود. وی افزود که هیچگاه نیز صحبتی نیز در مورد آن نشده و این شایعات کاملا بی پایه و اساس هستند. فایگی گفت:

برخی از سایت‌ها مدعی بودند که این فیلم قرار است با درجه سنی بزرگسال منتشر شود و سپس بقیه سایت‌ها شروع به نوشتن آن کردند، اما این فیلم هرگز قرار نیست با درجه سنی بزرگسال تولید شود.

Kevin Feige

با توجه به صحبت‌های فایگی، شایعات ساخت فیلم Black Widow از ابتدا نیز دارای منبع موثق و درستی نبوده است. فایگی در ادامه توضیح داد که مارول استودیو هنوز آماده رونمایی از فیلم‌هایی که قرار است پس از فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) یا فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) در دنیای سینمایی مارول مشاهده کنیم، نشده است. فایگی در مورد فاز چهارم این مجموعه گفت:

هیچ تعهدی برای ساخت بیش از دو فیلم در سال نداریم. همانطور که در دو سال گذشته شاهد آن بودیم، زمانی که ایده‌ها وجود دارد و تیم‌های تولید آماده ساخت فیلم هستند، به طور طبیعی ساخت سه فیلم در سال رخ خواهد داد و ما قرار نیست چیزی را بازگردانیم. اگر ایده مناسبی وجود داشته باشد ما آن را خواهیم ساخت.

اسکارلت جوهانسون قرار است بار دیگر نقش ناتاشا رومانوف را در فیلم Black Widow بازی کند. گفته می‌شود که فیلم بلک ویدو قرار است در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) اکران شود.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده