// شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Utopia: Origin؛ بقا در سرزمین یوتوپیا

در بازی Utopia: Origin باید تمام تلاش خود را بکنید که زنده بمانید و در سرزمین‌های وسیع یوتوپیا خانه‌ای برای خود داشته باشید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Utopia: Origin اثری است که در سبک ماجراجویی عرضه شده است و روندی مشابه بازی های بتل رویال را ارائه می‌کند. وظیفه شما در بازی زنده ماندن بین خیل عظیمی از بازیکنان است و برای این منظور باید سرپناه و سلاح‌های دفاعی لازم را برای خود داشته باشید. HERO Game وسعت جالب توجهی برای بازی اندروید و آیفون خودش در نظر گرفته است و تجربه‌ای بی‌نظیر برای بازیکنانش فراهم می‌کند.

اولین موردی که هنگام ورود به بازی Utopia: Origin توجه‌تان را جلب می‌کند، سرزمین بسیار بزرگی است که روبه‌روی‌تان قرار دارد و بازیکنان در سراسر آن پخش شده‌اند. شما در این سرزمین می‌توانید هرکاری بکنید و با کسب سلاح‌ها و دیگر اقلام شانس بیش‌تری برای زنده ماندن در محیط داشته باشید. درواقع هدف بازی همین است و همه کارهایی که می‌کنید باید برای زنده ماندن بیش‌تر در بازی باشد. برای این منظور مهم‌ترین کار این است که یک خانه مستحکم برای خود بسازید و دور آن را از ابزارهای ایمنی پر کنید. استفاده از سلاح‌های متنوع برای گشت و گذار در محیط هم ضروری است. برای اینکه یک خانه مستحکم داشته باشید و به نابودی دیگر بازیکنان مشغول شوید، باید گشت و گذار بیش‌تری در محیط داشته باشید و منابع دلخواه خود را جمع آوری کنید. دنیای بازی بسیار وحشی است و بازیکنان از هر ترفندی برای بقا استفاده می‌کنند. زیبایی تنها در وسعت این سرزمین خلاصه شده است و گویی بازیکنان این زیبایی را تنها برای خودشان می‌خواهند. یکی از نکات جذاب بازی اژدها سواری است که در لول‌های بالاتر به آن خواهید رسید و می‌توانید با سفارشی سازی، یک سواری خوب را در آسمان یوتوپیا تجربه کنید.

Utopia: Origin

نمی‌توان از تنوع آیتم‌ها در بازی اندروید Utopia Origin گذشت؛ این تنوع به قدری است که می‌توانید یک درخت مهارت داشته باشید و سلاح‌ها و زره‌هایی را که کسب می‌کنید سازماندهی کنید. در ابتدا می‌توانید شخصیت خود را بسازید و با شکل و ظاهر دلخواه به دنیای بازی قدم بگذارید. شیاطین و دشمنان زیادی هستند که شما را از رسیدن به هدف‌تان دور می‌کنند و باید تا زمان رسیدن به قدرت لازم از آن‌ها دوری کنید. محیط بازی قدیمی احساس می‌شود اما خانه‌هایی که بنا می‌شوند رویایی هستند و امکان ساخت قصرهای مجلل را هم خواهید داشت. هر قدر که طراحی بهتری در این زمینه داشته باشید، محبوب‌تر هستید و منابع بیش‌تری به سمت شما سرازیر می‌شود.

سرزمین یوتوپیا بسیار وسیع است و گشت و گذار در آن گویی به پایان نمی‌رسد

همه منابعی که شما در بازی آیفون Utopia: Origin کسب می‌کنید، از خود همین سرزمین است و با خردکردن درختان و سنگ‌ها و کاوش در معادن به‌دست می‌آید؛ بنابراین باید همه جای این سرزمین را کاوش کنید و قبل از دیگر بازیکنان به آن‌ها برسید. می‌توانید یک کارگاه خصوصی برای خود بسازید و از منابعی که دارید، اقلامی هیجان انگیز طراحی کنید. باید هرچیزی را که می‌بینید لوت کنید و از آن‌‌ها برای بقای بیش‌تر استفاده کنید. این سرزمین از جنگل‌ها، بیابان‌ها و مناطق خشک تشکیل شده است و پوشش‌ گیاهی هم در سرتاسر آن متغیر است؛ بنابراین می‌توانید تجربه‌ای نو در هر لحظه آن داشته باشید و با علاقه تکامل شخصیت خود را پی بگیرید.

Utopia Origin

بازی Utopia: Origin همه المان‌های لازم برای تجربه شیرین یک ماجراجویی جذاب را دارد و می‌تواند تا مد‌ت‌ها شما را درگیر این اثر کند. المان‌های کنترل، آزادی عمل در سطحی گسترده‌ را به شما می‌دهد و می‌توانید سرزمین یوتوپیا را با تمامی زیبایی‌هایش کاوش کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Utopia: Origin


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده