// جمعه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۴

معرفی بازی Ares Virus؛ آخر الزمان، دو بعدی

Ares Virus یک بازی نقش آفرینی در دنیایی آخر الزمانی است که بازیکنان باید برای بقا و زنده ماندن، به هر کاری دست بزنند. با معرفی این بازی در زومجی همراه باشید.

مبارزه با زامبی‌ها و بقا در یک دنیای آخر الزمانی، اساس ساخت محصولات مختلفی در دنیای سرگرمی بوده است. در دنیای بازی‌های ویدیویی نیز، بازی‌های زیادی با این محوریت منتشر شده و برخی از آن‌ها مانند Last Of Us به یکی از بهترین بازی‌های تاریخ تبدیل شده‌اند و توانسته‌اند پتانسیل بالای این سبک را به رخ بکشند. بازی Ares Virus، جدیدترین ساخته‌ی استودیوی Qcplay Limited نیز یک بازی موبایل با محوریت زامبی‌ها است که بازیکنان باید برای زنده ماندن در دنیای خطرناک بازی تلاش کنند. این بازی اندروید و آیفون برای سیستم‌ عامل iOS حدود ۱۸۸ مگابایت حجم دارد و مانند بسیاری دیگر از بازی‌های رایگان پلتفرم موبایل، تبلیغات و خرید‌های درون برنامه‌ای در آن حضور دارند.

ares virus

با وجود این که بازی Ares Virus در دسته بندی بازی‌های نقش آفرینی قرار گرفته است اما گیم پلی بازی آیفون و اندروید Ares Virus بسیار متنوع و گسترده است. اتفاقات بازی پس از انتشار یک ویروس به نام Ares در دنیای آن و تبدیل شدن تعداد زیادی از مردم به زامبی‌ها رخ می‌دهد. در این میان، بازیکنان باید برای زنده ماندن و بقا در این دنیای خطرناک با زامبی‌های ترسناک بازی بجنگند و به جمع آوری منابع لازم و ضروری برای ادامه‌ی زندگی بپردازند. البته خطرات دنیای بازی به زامبی‌ها و کمبود منابع خلاصه نمی‌شود و در دنیای بازی بازیکنان با شخصیت‌هایی برخورد خواهند کرد که در ادامه‌ی راه بازی تاثیرات مهمی خواهند گذاشت. برخورد و انتخاب‌های صحیح در این رابطه باعث می‌شود تا شخصیت‌ها با کاراکتر تحت کنترل بازیکنان رفتار بهتری داشته باشند و به او آسیب نزنند.

بازیکنان نقش کاراکتری را بر عهده می‌گیرند که به عنوان عضوی از تیم S.O.T، به دنبال یک درمان برای ویروس منتشر شده است و باید با تصمیم‌های درست و انتخاب‌ها به پایان بازی برسند. نکته‌ی جالب بازی Ares Virus این است که هر بازیکن تجربه‌ی خاص خود را خواهد داشت و پایان بندی بازی از قبل مشخص نشده است.

ares virus

دنیای بازی Ares Virus بسیار جذاب و زنده است و اتفاقات آن بر اساس تصمیم‌ها و انتخاب‌های هر بازیکن تغییر می‌کند و واکنش نشان می‌دهد

کنترل‌‌های بازی موبایل Ares Virus به خوبی برای صفحه‌های لمسی گوشی‌های هوشمند بهینه سازی شده و بازیکنان می‌توانند به راحتی با کنترل‌ها به پیاده سازی استراتژی موردنظر خود در بازی بپردازند. بازیکنان می‌توانند به وسیله جوی استیک‌ لمسی شخصیت تحت کنترل خود را به حرکت در بیاورند و با کمک کلید‌های لمسی در سمت دیگر صفحه، تعامل با محیط، شلیک و دیگر کارها را انجام دهند. دنیای بازی نیز از پویایی خوبی برخوردار است و این ویژگی در کنار این مسئله که هر بازیکن به خاطر انتخاب‌های خود، در مسیر متفاوتی نسبت به سایر بازیکنان قرار می‌گیرد، ارزش تکرار ساخته Qcplay را بسیار بالا می‌برد.

ares virus

بازی Ares Virus در بخش طراحی و تجربه‌ی بصری، از یک تم نقاشی-مانند و کارتونی استفاده می‌کند که در سبک بازی اتفاق جدیدی به حساب می‌آید. این اثر در طراحی دنیای بازی از رنگ‌ها و جزئیات زیادی استفاده نمی‌کند اما دنیای بازی از گستردگی خوبی برخوردار است و نقشه‌ی بازی در پلتفرم موبایل از نقشه‌های بزرگ به حساب می‌آید. محیط‌های بازی نیز از تنوع خوبی برخوردارند و بازیکنان در طول آن به مناطق و محیط‌های مختلفی سر خواهند زد. سازندگان بازی در زمینه موسیقی‌های متن و صداگذاری بخش‌های مختلف آن نیز بسیار خوب عمل کرده‌اند و نتیجه از کیفیت بالایی برخوردار است.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های سبک بقا هستید و طرفدار هیجان مبارزه با زامبی‌ها و تلاش برای زنده ماندن و گشت و گذار در یک دنیای آخر الزمانی، Ares Virus یک گزینه مناسب در این سبک برای شما به حساب می‌آید.

دانلود بازی اندروید و آيفون Ares Virus


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده