// پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Dream Detective تا SaGa Scarlet Grace Ambitions

این هفته از بازی شبیه‌ساز و جذاب Farming Simulator 20 گرفته تا دو بازی The Last Roman Village و The House of Da Vinci 2 را برای اندروید و iOS داریم.

در هفته دوم آذر ماه، شاهد عرضه شدن بازی‌های متعددی برای آیفون هستیم. کاربران علاقه‌مند به بازی‌هایی با ظاهر قدیمی، می‌توانند بازی آیفون Necrosphere را تجربه کنند. این در حالی است که کاربران اندروید هم می‌توانند بازی نقش آفرینی Queen’s Wish: The Conquerer را تجربه کنند. در ادامه نگاهی مختصر به بازی‌های عرضه شده در هفته دوم آدر ماه خواهیم انداخت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Brink’s Adventure

Brink’s Adventure

Brink’s Adventure روایت‌گر داستان قهرمانی به نام برینک است که متوجه می‌شود شاه سرزمین و یک سنگ باستانی دزدیده شده است. ازاین‌رو تصمیم می‌گیرد تا آن‌ها نجات دهد و یک بار دیگر صلح را به سرزمین خود برگرداند.

دانلود بازی Brink’s Adventure

Bloku

Bloku

تیم سازنده Bloku برای جذاب نشان دادن بازی خود، از Tetris و ساختار آن استفاده کرده است. بازیکنان برای کسب امتیاز بیشتر باید تا جایی که می‌توانند، مانع از رسیدن بلوک‌ها به بالاترین نقطه محیط شوند و آن‌ها را از بین ببرند.

دانلود بازی Bloku

BoxCar Racing

BoxCar Racing

BoxCar Racing یک بازی ماشین سواری است که در جریان آن بازیکنان هدایت BoxCar مخصوص‌به خود را به‌دست می‌گیرند. با قهرمانی در مسابقات و تورنومنت‌های متفاوت، می‌توانید اتومبیل‌های جدیدتری را خریداری و با آن‌ها مسابقه دهید.

دانلود بازی BoxCar Racing

Casual Coins

Casual Coins

Casual Coins را می‌توان یک بازی آرکید و سرگرم کننده دانست. در این بازی بازیکن باید سکه‌هایی را که از بالا به پایین پرتاب می‌شوند، جمع کند. هرقدر که بتوانید سکه‌های بیشتری را جمع کنید، امتیاز بهتری را کسب می‌کنید.

دانلود بازی Casual Coins

Dream Detective

Dream Detective

Dream Detective یک بازی تعاملی است که بازیکنان را در نقش کاراکتری قرار می‌دهد که برای پیشرفت داستان و پشت سر گذاشتن مراحل، باید مدام با مردم تعامل داشته باشد. همچنین طراحی‌های دستی بازی هم حس‌وحال خوبی را به Dream Detective بخشیده است.

دانلود بازی Dream Detective

Dream Home: Digital Edition

Dream Home: Digital Edition

در بازی Dream Home: Digital Edition شما در نقش یک طراح خانه قرار می‌گیرید. در هر مرحله بخش کمپین باید موارد خواسته شده مشتری خود را به بهترین نحو ممکن اجرا و خانه مورد علاقه آن‌ها را طراحی کنید.

دانلود بازی Dream Home: Digital Edition

Farming Simulator 20

Farming Simulator 20

علاقه‌مندان به بازی‌های شبیه‌سازی و کشاورزی، در هفته دوم آذر ماه می‌توانند بازی Farming Simulator 20 را تجربه کنند. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این بازی، آزادی عمل بازیکن در مدیریت حیوان‌های مزرعه، زمین‌های کشاورزی و سایر بخش‌های مزرعه است.

دانلود بازی Farming Simulator 20

Fold Out

Fold Out

در هر سطح از بازی Fold Out شکل کامل یک تصویر را با Swipe کردن کاشی‌های داخل محیط، بسازید. دراین‌میان اشاره کنم که هر سطح چالش‌های مخصوص‌به خود را هم دارد که باید آن‌ها را پشت سر بگذارید.

دانلود بازی Fold Out

Frakktus

Frakktus

در جریان بازی Frakktus، بازیکن هدایت لیزرهایی را برعهده می‌گیرد که با چرخاندن درست آن‌ها، می‌توانید بلوک‌های دور هسته داخل محیط را از بین ببرید. درواقع چالش اصلی شما این است که معمای هر محیط را حل کنید تا بتوانید نحوه ازبین‌بردن بلوک‌ها را متوجه شوید.

دانلود بازی Frakktus

The House of Da Vinci 2

The House of Da Vinci 2

در بازی The House of Da Vinci 2، بازیکن در نقش کاراکتری به نام گیاکومو قرار می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این بازی، سفر در زمان و قرار گرفتن در رویدادهای تاریخی مختلف است. همچنین باید معماهای بسیاری را حل کنید تا بتوانید داستان بازی را پیش ببرید.

دانلود بازی The House of Da Vinci 2

The Last Roman Village

The Last Roman Village

The Last Roman Village بازیکن را در نقش مارکوس آیوریلیوس قرار می‌‌دهد که یک ژنرال امپراتوری روم است. درواقع در این بازی امپراطوری روم تقریبا از بین رفته است و شما باید از آخرین دهکده، محافظت کنید و دشمنان را از بین ببرید.

دانلود بازی The Last Roman Village

League Monster Defence

League Monster Defence

League Monster Defence یک بازی اکشن با المان‌های دفاع از قلعه است. در این‌جا بازیکن باید تیم مبارزه‌ای خود را از قهرمان‌های مختلف تشکیل دهید و به‌واسطه‌ی مهارت‌هایی که دارند، هیولاهای بازی را از بین ببرد.

دانلود بازی League Monster Defence

Monopoly

Monopoly

اگر به‌دنبال یک بازی خانوادگی جذاب و سرگرم کننده هستید، Monopoly می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما باشد که برگرفته از یک بازی رومیزی به همین نام است. همچنین تیم سازنده المان‌های جدیدی را در دل گیم‌پلی قرار داده است تا بازیکن بیش‌ازپیش سرگرم شود.

دانلود بازی Monopoly

Mystic Escape: Prisoner Diary

Mystic Escape: Prisoner Diary

Mystic Escape: Prisoner Diary یک بازی معمایی و چالش‌برانگیز با طراحی‌های ژاپنی است که بازیکن را در یک جزیره مرموز قرار می‌دهد. در ادامه باید با حل کردن معماها و پشت سر گذاشتن اتاق‌های هر محیط، از این جزیره مرموز فرار کند.

دانلود بازی Mystic Escape: Prisoner Diary

Necrosphere

Necrosphere

Necrosphere یک بازی رترو شکل است که سازنده از المان‌های مترویدوینیا در آن استفاده کرده است. نکته‌ی جالب Necrosphere، این است که گیم‌پلی بازی با محوریت دو دکمه مختلف طراحی شده است و باید به‌واسطه‌ی این دو دکمه، بازی را انجام دهید.

دانلود بازی Necrosphere

Om Nom: Merge

Om Nom: Merge

در بازی Om Nom: Merge، سازنده از کاراکترهای بازی Merge Cut the Rope هم استفاده کرده است. وظیفه‌ی شما این است که به Om Nom کمک کنید تا بتواند با برقراری مجدد تعادل و نظم، جنگل جادویی را نجات دهد.

دانلود بازی Om Nom: Merge

Queen’s Wish: The Conqueror

Queen’s Wish: The Conqueror

Queen’s Wish: The Conquerer یک بازی نقش‌آفرینی کلاسیک است که بازیکنان را در جهانی رمزآلود و جذاب قرار می‌دهد. برای پشت سر گذاشتن مأموریت‌ها باید تیم چهارنفره خود را تشکیل دهید و رفته رفته با کاراکترهای داستانی بیشتری هم آشنا خواهید شد.

دانلود بازی Queen’s Wish: The Conqueror

Remember: A Horror Puzzle Game

Remember: A Horror Puzzle Game

اگر به بازی‌های دلهره‌آور و معمایی علاقه‌مند هستید، بازی Remember: A Horror Puzzle Game می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. کاربر در نقش کاراکتری قرار می‌گیرد که از خواب بیدار می‌شود و هیچ چیز از گذشته خود را به یاد نمی‌آورد.

دانلود بازی Remember: A Horror Puzzle Game

SaGa Scarlet Grace Ambitions

SaGa Scarlet Grace Ambitions

SaGa Scarlet Grace Ambitions یکی دیگر از بازی‌های نقش‌آفرینی هفته دوم آبان ماه است که یک تجربه‌ی کاملا شرقی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. در این بازی بازیکن وظیفه دارد نیروهای شرور را از بین ببرد.

دانلود بازی SaGa Scarlet Grace Ambitions

She Sees Red

She Sees Red

She Sees Red یک بازی سینمایی است که بازیکن باید با انتخاب دیالوگ‌های مختلف و انجام یک سری دکمه‌زنی، روند بازی را پیش ببرد. داستان بازی روایت‌گر جنایت در یکی از کلاب‌های معروف شهر است و شما در نقش کارآگاه و قاتل افراد این کلاب قرار می‌گیرید.

دانلود بازی She Sees Red

Sling Goal

Sling Goal

در بازی Sling Goal بازیکن در هر سطح در محیط‌هایی قرار می‌گیرد که باید توپ داخل محیط را وارد مکان نشان داده شده کند. چالش اصلی نحوه سرعت دهی به توپ و شلیک آن به سمت محل مورد نظر است.

دانلود بازی Sling Goal

Space Grunts 2

Space Grunts 2

تیم سازنده Space Grunts 2 برای جذاب‌ کردن محصول خود از المان‌های روگ‌لایک و ترکیب آن با بازی‌های کارتی استفاده کرده است. یکی از ویژگی‌های خود این بازی، نبردهای سرعتی و هیجان‌انگیز است.

دانلود بازی Space Grunts 2

Streamer Sim Tycoon

Streamer Sim Tycoon

Streamer Sim Tycoon، بازیکن را در نقش یک استریمر قرار می‌دهد. به‌عبارتی در این بازی شبیه‌ساز باید خود را به‌عنوان یک استریمر به مخاطبان معرفی و با ارائه محتویات مختلف، به‌عنوان بهترین استریمر شناخته شوید.

دانلود بازی Streamer Sim Tycoon

Terraforming Mars

Terraforming Mars

در جریان بازی Terraforming Mars، بازیکن باید وارد سیاره مریخ شود و آن‌جا را به مکانی برای زندگی تبدیل کند. ازاین‌رو باید از منابع خود به درستی استفاده کنید و شهرها، جنگل‌ها و موارد متفاوتی را بسازید.

دانلود بازی Terraforming Mars


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده