نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۵

آپدیت تازه Dota 2 برای تضعیف Void Spirit و رفع مشکل Snapfire منتشر شد

به‌روزرسانی تازه بازی Dota 2 با تمرکز روی هیروهای Void Spirit و Snapfire در دسترس قرار گرفت.

پس از سه ماه انتظار، نهایتاً هفته‌ی گذشته به‌روزرسانی بزرگ Outlanders در دسترس بازیکنان Dota 2 قرار گرفت. پچ ۷.۲۳ محتویات بسیاری را برای بازی به ارمغان آورد که از میان آن‌ها می‌توان به دو قهرمان با نام‌های Void Spirit و Snapfire اشاره کرد. حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که قدرت زیاد و عملکرد خوب این قهرمانان باعث شده است که آیس‌فراگ (IceFrog) تصمیم به تضعیف آن‌ها بگیرد. درواقع، اینکه یک هفته طول کشید تا آن‌ها این کار را انجام دهند، تعجب‌آور است.

براساس اعلام وب‌سایت دوتاباف، هیروی Void Spirit یکی از موفق‌ترین هیروهای براکت Immortal و Divine به‌حساب می‌آید. بااینکه بازی با این هیرو چندان آسان نیست، اما ظاهراً بازیکنان برتر خیلی زود یاد می‌گیرند که چگونه بازی‌های خیره‌کننده‌ای را با آن به نمایش بگذارند. متاسفانه، این دسته از بازیکنان باید با یک‌سری از تغییرات کنار بیایند. هیروی Void Spirit قهرمان بسیار خطرناکی است که می‌تواند خسارات بسیار زیادی به دشمنان وارد کند. بااینکه تمام مهارت‌های وید اسپیرت بسیار قوی است، اما مهارت‌های Resonant Pulse و Dissimilate این هیرو بیش از بقیه جلب توجه می‌کنند و به‌همین‌خاطر در به‌روزرسانی تازه‌ی بازی تاحدی شاهد تضعیف این دو مهارت بودیم.

مهارت Resonant Pulse اکنون دارای ۲ ثانیه Cooldown طولانی‌تر است و بازیکنان برای استفاده از آن در کلیه‌ی سطوح به ۱۰ واحد مانای بیشتر نیاز دارند. علاوه‌بر این، استعداد یا Talent سطح ۱۵ هیروی Void Spirit اکنون میزان ۵۰ واحد آسیب کمتری را نسبت به قبل به مهارت Resonant Pulse می‌دهد که واقعاً نرف قابل توجهی است. از سوی دیگر، مهارت Dissimilate میزان ۲۰ واحد خسارت کمتری را در تمام سطوح وارد می‌سازد.

هیروی Snapfire در مقایسه با Void Spirit کمی متعادل‌تر به‌ نظر می‌رسد. بازی با این قهرمان سرگرم‌کننده است، اما ظاهراً این هیرو هنوز موضع ثابتی ندارد و در تمام پست‌ها، از پست پنج گرفته تا کری Safe Lane می‌توان آن را به کار گرفت. به‌روزرسانی کوچک اخیر نیز تنها یک تغییر برای این قهرمان به‌همراه آورده است. زمانی که پَسیوهای اسنپ‌فایر غیرفعال شده بود، شارژهای مهارت Lil’ Shredder مصرف نمی‌شد که این مشکل درحال‌حاضر برطرف شده است. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده