// سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Knights of Ages؛ به دنبال سرنوشت

Knights of Ages یک بازی موبایل نقش آفرینی با نبردهای تاکتیکی و استراتژی است که بازیکنان را در نقش جنگجویی قرار می‌دهد که باید سرنوشت خود را رقم بزند. 

در معرفی بازی موبایل امشب به‌سراغ یک بازی نقش آفرینی رفته‌ایم، اثری که نه‌تنها به‌واسطه گیم‌پلی، بلکه ازطریق داستان خود هم می‌تواند مخاطب را سرگرم کند. بازی اندروید Knights of Ages، ساخته استودیو Less Mainstream Games، یک بازی نقش‌آفرینی با المان‌های تاکتیکی و استراتژی است. داستان بازی موبایل Knights of Ages هم روایت‌گر سرزمینی است که در سالیان گذشته مورد حمله قرار گرفته است و ۶ شوالیه افسانه‌ای پس از همکاری با یکدیگر و پیروزی در جنگ، حکومت خود را در قسمتی از این سرزمین برپا کرده‌اند. حال پس از گذشت سال‌های طولانی، حکومت‌های شکل گرفته دیگر آن اتحاد گذشته را ندارند. بازیکنان در نقش جنگجویی قرار می‌گیرد که به‌صورت ناخواسته با دوستان خود وارد درگیری میان حکومت‌ها می‌شود و باید سرنوشت خود را به‌عنوان یک مبارز دلیر رقم بزند.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters

با شروع بازی موبایل Knights of Ages، وارد بخش تمرینی می‌شوید؛ جایی‌که نحوه‌ی بازی کردن به شما یاد داده می‌شود. استودیو سازنده سعی کرده تا به‌واسطه‌ی کم‌ترین آموزش‌ها، بازیکن را با مکانیسم‌های بازی آشنا کند. ساختار بازی موبایل Knights of Ages بدین شکل است که در کاراکتر اصلی یک تیم مبارزه‌ای مخصوص‌ به خود را دارد. در ادامه، با آغاز هر مرحله باید یک مبارزه را انجام دهید و به پایان برسانید. در طول نبرد هم موظف هستید تا تمامی هم‌تیمی‌های خود را زنده نگه دارید. اگر یکی از آن‌ها کشته شود، در مبارزه به‌عنوان یک بازنده شناخته می‌شوید. نحوه بازی کردن در Knights of Ages هم بدین شکل است که تیم سازنده از المان‌های بازی‌های نوبتی/تاکتیکی و استراتژی استفاده کرده است. هر مبارز تیم شما می‌تواند تعداد حرکات محدودی داشته باشد و اگر در محدوده مناسب قرار گرفته باشد، می‌تواند به‌حریف ضربه وارد کند. این سیستم برای دشمنان هم صدق می‌کند. ازاین‌رو باید قدم‌های خود را دقیق بردارید. اهمیت شیوه نبرد شما و چیدن استراتژی در بازی اندروید Knights of Ages بسیار بالا است. شاید در مراحل اولیه با خود بگویید که با ساده‌ترین شیوه‌ها می‌توانید دشمنان را از بین ببرید. این در حالی است که پس از گذشت چند مرحله و مبارزه، نبردها شکل و شمایل متفاوتی به‌خود می‌گیرند.

اهمیت شیوه نبرد شما و چیدن استراتژی در بازی اندروید Knights of Ages بسیار بالا است

بازیکنان باید به‌خوبی تیم خود را که در نقاط مختلف محیط مبارزه‌ای قرار گرفته است، مدیریت کنند. همچنین تیم شما شامل سربازهایی می‌شود که در کلاس‌های مختلف قرار دارند. ازاین‌رو باید تیمی را بچینید که بهترین عملکرد را داشته باشد و بتوانید شیوه‌ها و استراتژی‌های نبرد خود را ازطریق آن‌ها عملی کنید. جدا از این موارد، هر عضو تیم شما Inventory مخصوص‌به خود را دارد. با پشت سر گذاشتن مراحل و کسب پول داخل بازی، می‌توانید وارد شهر شوید و آیتم‌هایی نظیر شمشیر و لباس جنگی را برای مبارزان تیم خود بخرید. البته اشاره کنم که در طول بازی هم آیتم‌هایی را کسب خواهید که در ذخیره کردن پول به شما کمک می‌کند. بااینکه بازی موبایل Knights of Ages فعلا در مراحل دسترسی زودهنگام است، اما تیم سازنده محتویات داستانی قابل قبولی را در دسترس بازیکنان قرار داده است. برای مثال ۲۰ کلاس مختلف برای Knights of Ages درنظر گرفته شده است که شما با پیشروی در خط داستانی، کاراکترهایی را وارد تیم خود می‌کنید که در این کلاس‌ها دسته‌بندی شده‌اند. همین مورد باعث شده تا بازیکن بتواند استراتژی‌های جنگی متفاوتی را خلق کند. یکی دیگر از ویژگی‌های گیم‌پلی Knights of Ages، این است که می‌توانید قبل از شروع یک نبرد، چینش اعضای تیم خود را مشخص کنید. 

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters

از نظر بصری هم بازی اندروید Knights of Ages در سطح خوبی قرار دارد. تیم سازنده از طراحی و بازه زمانی شبیه‌به قرون وسطی برای Knights of Ages استفاده کرده که حس‌وحال جالبی را به‌وجود آورده است. اگر به‌دنبال یک بازی داستان محور جذاب با گیم‌پلی درگیر کننده و غنی هستید، بازی اندروید Knights of Ages می‌تواند تجربه‌ی لذت بخش و هیجان‌انگیزی را در اختیار شما قرار دهد.

دانلود بازی Knights of Ages


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده