// سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۸

نخستین تصاویر بازی Resident Evil 3 Remake فاش شدند

بالاخره پس از شایعه‌پراکنی‌های فراوان با افشا شدن سه تصویر از نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی بازی Resident Evil 3 در PSN مشخص شد که کپکام به‌زودی به‌صورت رسمی رونمایی خواهد کرد.

به عادت کپکام در چند سال اخیر، باز هم یک بازی بزرگِ این شرکت مدتی قبل از معرفی رسمی فاش شده است تا طرفداران به ناگهانی‌ترین حالت ممکن با دیدن جیل ولنتاین هیجان‌زده شوند. اندکی قبل در پلی استیشن نتورک سه تصویر به ترتیب از نسخه‌ی غربی و دو نسخه‌ی ژاپنی نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی بازی RE3 لو رفتند تا ضمن تایید شدن در حال ساخت بودن اثر مورد بحث، شایعه‌ی رونمایی از آن با یک تریلر در مراسم گیم اواردز 2019 حالا باورپذیرتر از همیشه به نظر برسد.

در این تصاویر تازه می‌شود طراحی جیل ولنتاین دوست‌داشتنی، کارلوس و در آخر نمسیس خوفناک را دید و فهمید که سازندگان می‌خواهند در Resident Evil 3 Remake چگونه این شخصیت‌های مثبت و منفی ماندگار را به تصویر بکشند. البته که این طراحی‌ها تا همین لحظه نیز واکنش‌های مثبت و منفی متفاوتی از سوی طرفداران دریافت کرده‌اند و در بین آن‌ها ظاهرا مخاطبان بیشتر از همه از ظاهر جیل یعنی پروتاگونیست اصلی بازی در این نسخه‌ی تازه راضی هستند.

رزیدنت ایول 3

باتوجه‌به این تصاویر به نظر می‌رسد که کپکام بازی ترسناک RE3 جدید را هم دقیقا به مانند Resident Evil 2 Remake با یک نسخه در غرب و دو نسخه در ژاپن (نسخه‌ی عادی با صحنه‌های خشونت‌آمیز کمتر و نسخه‌ی Z برای مخاطب بزرگ‌سال با صحنه‌های خشونت‌آمیز یکسان با نسخه‌ی غربی) عرضه خواهد کرد. با همه‌ی این‌ها قطعا حتی برای درک درست طراحی‌های انجام‌شده برای همین شخصیت‌های بازی باید تا زمان پخش اولین تریلر آن صبر کنیم؛ تریلری که قطعا می‌توان پیش‌بینی کرد که در بخشی از آن صدای فریاد نمسیس را که درنهایت خشم لغت STARS را بر زبان می‌آورد، خواهیم شنید.

نظر شما چیست؟ آیا باتوجه‌به این تصاویر جدید، حالا بیشتر از همیشه انتظار تازه‌ترین «رزیدنت ایول» کپکام را می‌کشید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده