نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

پل توماس اندرسن در فیلم جدیدش بار دیگر با فوکس فیچرز همکاری می‌کند

فوکس فیچرز در همکاری دوباره خود با پل توماس اندرسن، وظیفه انتشار و تولید فیلم جدید این کارگردان سرشناس را بر عهده گرفت.

ماه گذشته اطلاعات جدیدی از فیلم جدید پل توماس اندرسن، کارگردان آثاری چون فیلم Boogie Nights (شب‌های عیاشی)، فیلم Magnolia (مگنولیا)، فیلم There Will Be Blood (خون به پا خواهد شد)، فیلم The Master (استاد)، فیلم Inherent Vice (خباثت ذاتی) و فیلم Phantom Thread (رشته خیال)، منتشر شد که براساس این اطلاعات، اتفاقات فیلم جدید این کارگردان ۴۹ ساله قرار است در دهه ۷۰ میلادی و در شهر ولی سن فرناندو در منطقه لس آنجلس جریان داشته باشد. تمرکز این فیلم روی یک دانش آموز دبیرستانی است که یک بازیگر کودک موفق نیز هست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ناشر فیلم جدید اندرسن مشخص شده است.

شرکت فوکس فیچرز که زیر مجموعه شرکت یونیورسال پیکچرز برای حمایت از فیلم‌های مستقل است، اعلام کرد که قرار است بار دیگر با اندرسن در این فیلم که هنوز نام آن مشخص نشده همکاری کند. اندرسن و فوکس فیچرز پیش از این در فیلم Phantom Thread با یکدیگر همکاری کرده بودند. انتظار می‌رود مراحل فیلمبرداری فیلم جدید اندرسن در طول بهار و تابستان سال ۲۰۲۰ انجام شود و گفته می‌شود که در حال حاضر انتخاب بازیگر نقش اصلی در جریان است و پروژه دارای نقش‌های زیادی خواهد بود و این موضوع ممکن است به‌خاطر حضور گروهی شخصیت‌ها یا دارای خطوط داستانی متفاوت و در تلاقی هم باشد. پیتر کوجاوسکی، مدیرعامل فوکس فیچرز در بیانیه منتشر شده گفت:

خیلی ساده بگم که هیچ فیلمساز دیگری مثل پل توماس اندرسن وجود ندارد. او یک نویسنده واقعی است که به‌طور مداوم طرفداران خود را با دید بی‌نظیر و داستان‌سرایی فوق العاده، متحیر می‌کند. ما بسیار هیجان زده هستیم که قرار است بار دیگر با پل، جوآن و دنیل همکاری کنیم.

 پل توماس اندرسن

فیلم Phantom Thread موفق شد نامزد دریافت ۶ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اصلی مرد برای دانیل دی-لوئیس و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای لسلی منویل، شود که یک جایزه برای بخش بهترین طراحی لباس نیز دریافت کرد. همچنین این فیلم ۴۷ میلیون دلار نیز در گیشه فروش کرده بود. همچنین اندرسن طی امسال فیلم کوتاه Anima که در واقع فیلم کوتاه آلبوم جدید تام یورک بود، را نیز کارگردانی کرده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده