نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

اولین اطلاعات از فیلم جدید پل توماس اندرسن منتشر شد

به‌تازگی اطلاعاتی از دوره و مکان اتفاقات فیلم جدید پل توماس اندرسن منتشر شد و زمان شروع تولید آن اعلام شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم جدید پل توماس اندرسن مشخص شده است. اتفاقات فیلم جدید این کارگردان ۴۹ ساله قرار است در دهه ۷۰ میلادی و در شهر ولی سن فرناندو در منطقه لس آنجلس جریان داشته باشد. تمرکز این فیلم روی یک دانش آموز دبیرستانی است که یک بازیگر کودک موفق نیز هست. اندرسن وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد و برای ساخت آن با شرکت Ghoulardi Film Company همکاری خواهد کرد. منابع نزدیک می‌گویند که انتخاب بازیگر نقش اصلی در جریان است و پروژه دارای نقش‌های زیادی خواهد بود و این موضوع ممکن است به‌خاطر حضور گروهی شخصیت‌ها یا دارای خطوط داستانی متفاوت و در تلاقی هم باشد.

همچنین منابع نزدیک می‌گویند که فیلم اندرسن یکی از ۱۳ فیلمی است که از امتیاز دریافت سوبسید ایالت کالیفرنیا بهره می‌برد و مراحل فیلمبرداری و تولید آن قرار است از ماه فوریه ۲۰۲۰ (بهمن یا اسفند ۱۳۹۸) آغاز شود. در حال حاضر اندرسن واکنشی به این خبر نداشته است. اندرسن پیش از این سه فیلم را که شامل فیلم Boogie Nights (شب‌های عیاشی) در سال ۱۹۹۷، فیلم Magnolia (مگنولیا) در سال ۱۹۹۹ و فیلم Punch-Drunk Love (عشق پریشان) در سال ۲۰۰۲ (در شهر ولی سن فرناندو که در بخش شمالی لس آنجلس قرار دارد) می‌شود، تولید کرده بود و حال قرار است به این منطقه بازگردد که اندرسن در این منطقه بزرگ شده است.

اندرسون ۸ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده، اما هرگز این جایزه را دریافت نکرده است. فیلم Phantom Thread (رشته خیال) آخرین فیلمی بود که اندرسن آن را کارگردانی کرد که این فیلم در سال ۲۰۱۷ منتشر و موفق شد نامزد دریافت ۶ جایزه اسکار شود که یک جایزه برای بخش بهترین طراحی لباس نیز دریافت کرد. این فیلم، اولین فیلمی بود که اندرسن در خارج از آمریکا آن را ساخته بود. همچنین فیلم رشته خیال آخرین فیلمی است که دانیل دی-لوئیس در آن نقش آفرینی کرده و پس از آن بازنشست شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده