نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵

حراج زمستانی استیم آغاز شد

حراج زمستانی استیم که از آن به‌عنوان تخفیفات فصل تعطیلات نیز یاد می‌شود، آغاز شد و بازیکنان اکنون می‌توانند تعداد زیادی از بازی‌های این شبکه را با تخفیف خریداری کنند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که آخرین و بزرگ‌ترین حراج استیم در سال ۲۰۱۹ آغاز شده است. حراج زمستانی استیم که از گذشته به‌عنوان بزرگ‌ترین حراج کمپانی ولو (Valve) شناخته می‌شود، از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه‌ی امشب کارش را در سراسر جهان آغاز کرد. بااین‌حال سرورهای استیم معمولاً در طول حراج زمستانی و مخصوصاً در ساعات اولیه با مشکلاتی مواجه می‌شوند و کاربران برای مدت کوتاهی امکان دسترسی به فروشگاه استیم را نخواهند داشت. 

رای‌گیری برای انتخاب بهترین‌های استیم موسوم‌به Steam Awards 2019 نیز امروز در کنار حراج زمستانی آغاز می‌شود و تا تاریخ ۱۰ دی (۳۱ دسامبر) می‌توان در آن شرکت کرد. شما همچنین می‌توانید انتظار گونه‌ای از مینی‌گیم‌ها را داشته باشید که بازیکنان را تشویق به خرج پول بیشتر می‌کند.

در نهایت باید بگوییم که حراج زمستانی استیم تا تاریخ ۱۲ دی (۲ ژانویه‌ی ۲۰۲۰) ادامه خواهد داشت و بازیکنان می‌توانند تا ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه‌ی روزِ یادشده بازی‌های مورد نیاز خود را با تخفیف خریداری کنند. شما می‌توانید تخفیف‌های حراج زمستانی را با مراجعه به فروشگاه استیم مشاهده کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده