// سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۵

تاریخ انتشار Resident Evil 3 Remake فاش شد

به‌تازگی یک خرده‌فروشی بریتانیایی نسخه بازسازی Resident Evil 3: Nemesis را در سایت خود قرار داده است و خبر از عرضه در فروردین ۹۹ می‌دهد.

مدتی است که شایعاتی حول ساخت نسخه بازسازی Resident Evil 3: Nemesis وجود دارد و این شایعات، چندی پیش و با منتشر شدن تصاویری از این بازی قوت گرفت. همچنین انتظار می‌رود در رویداد State of Play که امروز عصر برگزار می‌شود، شاهد معرفی نسخه بازسازی رزیدنت ایول 3 و پایان دادن به انتظارات کاربران باشیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از خرده‌فروشی‌های بریتانیا، ریمیک Resident Evil 3 را در سایت خود قرار داده است که می‌توانید نسخه پلی استیشن 4 را از اینجا و نسخه ایکس باکس وان را هم از اینجا مشاهده کنید. درکنار مشخص شدن قیمت بازی، تاریخ انتشار آن هم ذکر شده است. در این سایت بریتانیایی نوشته شده که بازسازی Resident Evil 3: Nemesis در تاریخ ۱۲ فروردین ماه ۹۹ (۳۱ مارس ۲۰۲۰) عرضه می‌شود. دراین‌میان مواردی وجود دارد که باعث می‌شود به صحت این تاریخ عرضه شک کنیم.

اولین مورد این است که بازی ماه جاری معرفی می‌شود. این بدین معنا است که ناشر برای بازاریابی و تبلیغ آن تا زمان عرضه، کمتر از سه ماه فرصت دارد که برای یک بازی بزرگ، غیرمنطقی است. از طرفی تاریخ ذکر شده مربوط به روز سه‌شنبه است. بااینکه اکثر بازی‌های بزرگ در روز سه‌شنبه عرضه می‌شوند، اما کپکام (Capcom) جزو آن دسته از ناشرانی است که بازی‌های خود را روز جمعه منتشر می‌کند. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که در رویداد امروز عصر، آیا بازسازی رزیدنت ایول 3 معرفی می‌شود یا خیر.

همچنین از آن‌جایی که احتمال می‌رود بازی در سال ۲۰۲۰ عرضه شود، انتظار می‌رود پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر هم پلتفرم‌های بازی باشند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده