نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

سرویس استریم بازی آمازون احتمالا سال ۲۰۲۰ معرفی می‌شود

به گزارش CNET، آمازون احتمالا در سال ۲۰۲۰ از سرویس استریم بازی خود رونمایی خواهد کرد. 

اوایل سال ۲۰۱۹ بود که اعلام شد آمازون در حال کار روی یک سرویس استریم بازی است و با ناشران مختلفی هم برای انتشار بازی‌هایشان ازطریق این سرویس مذاکره می‌کند. حال در جدید‌ترین اخبار منتشر‌شده، CNET گزارش داده که روند توسعه این سرویس به‌خوبی پیش می‌رود و آمازون قصد دارد در سال ۲۰۲۰ رسما آن را معرفی کند.

در این گزارش آمده که سرویس استریم بازی آمازون برپایه سرویس ابری AWS آمازون اجرا خواهد شد و این شرکت قصد دارد از ویژگی‌هایی توییچ هم برای این پلتفرم استریمش استفاده کند. آمازون در سال ۲۰۱۴ توییچ را خریداری کرد. همچنین آمازون یک آگهی استخدام هم منتشر کرده که به‌نظر می‌رسد مرتبط با این سرویس استریم است و در بخشی از آن آمده:

ما بر این باور هستیم تحولی که زمانی با دستگاه‌های آرکید آغاز شد و این روز‌ها به استریم زنده و eSports رسیده است، به آینده‌ای ختم خواهد شد که در آن همه گیمر هستند و تمام گیمر‌ها هم به‌راحتی قادر خواهند بود محتوا تولید کنند، با افراد دیگر برای انجام بازی‌ها همکاری داشته باشند و تجریبات‌شان را با دیگران به اشتراک بگذارند. 

به هر حال اگر سرویس استریم بازی آمازون سال آینده منتشر شود، احتمالا شاهد بازی‌هایی از ناشران مختلف برای آن خواهیم بود و به احتمال زیاد چند بازی از استودیوهای بازی‌سازی آمازون هم برای این سرویس منتشر می‌شوند. این استودیو‌ها در حال حاضر ساخت بازی‌هایی چون The Grand Tour Game، New World و یک بازی MMORPG براساس مجموعه Lord of the Rings را در دستور کار دارند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده