نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲

تاریخ انتشار فصل دوم سریال You اعلام شد؛ انتشار اولین پوستر

شبکه نتفلیکس سرانجام با انتشار اولین پوستر رسمی، زمان انتشار فصل دوم سریال You را تایید و اعلام کرده است.

سریال You (شما) یکی از سریال‌های جدید شبکه نتفلیکس است که سال گذشته حق پخش آن از شبکه Lifetime (لایفتایم) خریداری و سپس برای فصل دوم تمدید شد که این سریال با استقبال بینندگان این سرویس استریم نیز مواجه شده است. حال در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار فصل دوم این سریال رسما تایید و اعلام شده است. شبکه نت فلیکس اعلام کرد که فصل دوم سریال You که مانند فصل اول در ۱۰ قسمت تولید شده، در تاریخ ۲۶ دسامبر امسال (۵ دی) از این سرویس استریم محبوب منتشر خواهد شد. همچنین شبکه Netflix اولین پوستر رسمی فصل دوم سریال You را منتشر کرده که در این پوستر شاهد حضور جو گلدبرگ هستیم و شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر فصل دوم سریال You 

پن بدجلی در نقش جو گلدبرگ، امبر چایلدرز در نقش کندس استون، ویکتوریا پدرتی، چارلی بارنت، رابین لرد تیلور، جنا اورتگا، جیمز اسکولی، آدوین براون، کارملا زومبادو، کریس دی الیا و ماریل اسکات، از جمله بازیگرانی هستند که به جمع بازیگران فصل دوم سریال You اضافه شده‌‌اند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فصل اول این سریال در ۴ هفته نخست انتشارش از شبکه نتفلیکس بیش از ۴۰ میلیون بار تماشا شده و به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های این سرویس استریم نیز تبدیل شده است. گرگ برلانتی و سرا گمبل، وظیفه ساخت سریال You را بر عهده دارند. پیش از این شایعه‌ای منتشر شده بود مبنی بر اینکه فصل دوم این سریال مورد انتظار قرار است در تاریخ ۳۰ دسامبر امسال (۹ دی) منتشر شود که با تاریخ رسمی آن ۴ روز فاصله دارد.

در فصل دوم سریال You، جو گلدبرگ به شهر لس آنجلس سفر می‌کند و در این شهر با لاو کوئین آشنا می‌شود که یک آشپز مشتاق و علاقه‌مند است که در لس آنجلس به‌عنوان یک مدیر تولید در یک فروشگاه مواد غذایی کار می‌کند. او علاقه‌ای به شبکه‌های اجتماعی و زندگی آنلاین ندارد و در واقع یک غم و اندوه عمیق را با خود حمل می‌کند. زمانی که او با جو ملاقات می‌کند، احساس مشترک و عمیقی از فقدان را دریافت می‌کند،‌ اما از گذشته تاریک و پر از دردسر جو خبر ندارد. 


منبع TVLine
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده