نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

بازیگر سریال The Haunting of Hill House به جمع بازیگران فصل دوم سریال You پیوست

ویکتوریا پدرتی پس از درخشش در سریال ترسناک The Haunting of Hill House حال قرار است در فصل دوم سریال You به ایفای نقش بپردازد.

سریال You (شما) یکی از جدیدترین سریال‌های شبکه نتفلیکس است که مدتی پیش حق پخش آن از شبکه Lifetime (لایفتایم) خریداری و سپس برای فصل دوم تمدید شد. حال در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر جدیدی در فصل دوم این سریال تایید و اعلام شده است. شبکه Netflix اعلام کرد که ویکتوریا پدرتی، بازیگر سریال The Haunting of Hill House (تسخیر در عمارت هیل) به جمع بازیگران فصل دوم سریال You اضافه شده و قرار است نقش اصلی زن فصل دوم این سریال را بازی کند. پدرتی قرار است نقش شخصیتی به نام لاو کوئین را در فصل دوم سریال You بازی کند که یک آشپز مشتاق و علاقه‌مند است که در لس آنجلس به‌عنوان یک مدیر تولید در یک فروشگاه مواد غذایی کار می‌کند.

شخصیت او علاقه‌ای به شبکه‌های اجتماعی و زندگی آنلاین ندارد و او در واقع یک غم و اندوه عمیق را با خود حمل می‌کند. زمانی که او با جو با بازی پن بدجلی، ملاقات می‌کند، احساس مشترک و عمیقی از فقدان را دریافت می‌کند،‌ اما از گذشته تاریک و پر از دردسر جو خبر ندارد. پن بدجلی، الیزابت لیل، شای میتچل، لوکا پادووان، زک چری، دنیل کاسگروو، مارک بلوم، هری نف، جان استیموس و امبر چایلدرز، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال You حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال در ۴ هفته نخست انتشارش از شبکه نتفلیکس بیش از ۴۰ میلیون بار تماشا شده و به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های این سرویس استریم نیز تبدیل شده است.

۲۹ درصد از کسانی که فصل اول سریال You را تماشا کرده‌اند، از مشترکین بین المللی شبکه نت فلیکس بوده‌اند. گرگ برلانتی و سرا گمبل، وظیفه ساخت سریال You را بر عهده دارند. همچنین پدرتی در فیلم Once Upon A Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود)، نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌ است. او نقش لزلی ون هوتن، عضو سابق خانواده چارلز منسن را در این فیلم بر عهده دارد که در قتل شارون تیت و دوستانش نقش داشته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده