نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۴

نتفلیکس آمار برخی از محبوب‌ترین فیلم و سریال‌های خود را منتشر کرد

شبکه نتفلیکس آمار تماشای برخی از فیلم‌ و سریال‌های خود را که با استقبال گسترده مشترکین این شبکه مواجه شده بودند، منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس آماری از استقبال از فیلم و سریال‌های این سرویس استریم محبوب را منتشر کرده است. در حالت عادی کمتر دیده شده که شبکه Netflix آمار بینندگانی را که فیلم یا سریال این شبکه را تماشا کرده‌اند، منتشر کند. حال این شبکه با انتشار توییت‌هایی جداگانه آمار استقبال گسترده از برخی از محصولات خود را منتشر کرده است. طبق اولین توییت، سریال You (شما) که سریال جدید این شبکه است و حقوق پخش آن ماه گذشته از شبکه Lifetime (لایفتایم) خریداری و سپس برای فصل دوم تمدید شد، بیش از ۴۰ میلیون بار در ۴ هفته نخست انتشارش تماشا شده است. پن بدجلی، الیزابت لیل، شای میتچل، لوکا پادووان، زک چری، دنیل کاسگروو، مارک بلوم، هری نف، جان استیموس و امبر چایلدرز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال You حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

You

گرگ برلانتی و سرا گمبل، وظیفه ساخت سریال You را بر عهده دارند. علاوه بر این، شبکه نتفلیکس اعلام کرد که سریال Elite (الیت) که سریال اسپانیایی زبان این شبکه استریم است، در ۴ هفته نخست انتشارش بیش از ۲۰ میلیون بار تماشا شده است. مدتی پیش شبکه نتفلیکس از تمدید سریال Elite برای فصل دوم خبر داده بود. این آمارها تنها شامل سریال‌های جدید این شبکه استریم نمی‌شود و در ادامه Netflix از آمار جدید تماشا و استقبال گسترده از فیلم Bird Box (برد باکس) گفت. اوایل ماه دی امسال اعلام شد که این فیلم در هفته نخست انتشارش بیش از ۴۵ میلیون بار از این شبکه استریم تماشا شده است. حال به نقل از ددلاین، فیلم Bird Box در ۴ هفته نخست انتشارش بیش از ۸۰ میلیون بار از شبکه نتفلیکس تماشا شده است تا یک رکورد تاریخی را به نام خود ثبت کند. 

Elite

ساندرا بولاک، تراوانته رودز، جان مالکوویچ، دانیل مک دونالد، جکی ویور، رزا سلزار، مشین گان کلی، بی‌دی ونگ، تام هولندر و سارا پلسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bird Box حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند و سوزان بیر نیز کارگردانی این فیلم ترسناک و پسا آخرالزمانی را بر عهده داشته است. نتفلیکس اضافه کرد که این آمار براساس افرادی است که حداقل ۷۰ درصد از یک قسمت یک سریال یا یک فیلم را تماشا کرده باشد و نتفلیکس آن را به عنوان بیننده این سریال یا فیلم حساب کرده است که آمار کلی می‌تواند بسیار بزرگ‌تر از آمار اعلام شده باشد. شبکه Netflix در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ نیز عملکرد بسیار خوبی داشته؛ چرا که درآمد این شبکه ۴.۱۹ میلیارد دلار اعلام شده که نسبت به مدت زمان مشابه در سال ۲۰۱۷، شاهد افزایش ۲۷ درصدی درآمد این شبکه بوده‌ایم. علاوه بر این، شبکه نتفلیکس اعلام کرد که ۸.۸۴ میلیون مشترک جدید نیز به این شبکه اضافه شده‌اند تا مشترکین جهانی این شبکه به ۱۳۹ میلیون نفر افزایش پیدا کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده