نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶

تاریخ انتشار بازی Zombie Army 4: Dead War اعلام شد

استودیوی Rebellion Developments از تاریخ انتشار و نسخه‌های مختلف بازی تیراندازی کوآپ Zombie Army 4: Dead War رونمایی کرد.

از ترکیب عشق، جنگ و نامیراها چه چیزی حاصل می‌شود؟ بله درست حدس زدید؛ بازی Zombie Army 4: Dead War که به‌وسیله‌ی استودیوی Rebellion Developments توسعه یافته است. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این اثر تیراندازی کوآپ در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ (۴ فوریه ۲۰۲۰) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار می‌گیرد و نسخه‌ی کامپیوتر آن منحصراً از طریق فروشگاه اپیک گیمز عرضه می‌شود. شما می‌توانید تریلر تازه‌ی بازی را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

داستان این بازی به‌مانند همیشه درباره‌ی شکست هیتلر زامبی‌شده و انبوه نامیراهایش است. بازیکنان برای این کار قادر به کنترل چهار کاراکتر جدید هستند که هر یک از آن‌ها مهارت‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فردی دارند. با اینکه می‌توان به‌تنهایی این بازی را انجام داد، اما لذت تجربه‌ی بازی به‌صورت چهارنفره بسیار بیشتر خواهد بود.

استودیوی ربلیون همچنین جزئیات بیشتری از نسخه‌های مختلف بازی Zombie Army 4: Dead War منتشر کرده است. نسخه‌ی Deluxe Edition شامل بسته کاراکتر‌ Undead Airman، بسته سلاح Solid Gold و بسته لباس Karl Character است. نسخه‌ی Super Deluxe Edition امکان دسترسی به محتویات پس از عرضه‌ی بازی نظیر مراحل تازه‌ی بخش کمپین، بسته‌ی کاراکترها، باندل سلاح‌ها، پوسته‌ی سلاح‌ها و موارد دیگری را به بازیکنان می‌دهد.

نسخه‌ی Collector’s Edition نیز شامل یک جعبه‌ی اختصاصی، آرت بوک ۶۰ صفحه‌ای، قاب استیل بوک، نسخه‌ی دیجیتالی موسیقی متن بازی، بسته‌ کاراکتر Undead Airman و مجسمه‌ی Zombie Shark در کنار بازی اصلی می‌شود. اگر به کشتن زامبی‌های نازی علاقه دارید، تقویم‌هایتان را برای از راه رسیدن بازی علامت بزنید و برای انتشار اطلاعات بیشتری از بازی در ماه‌های آینده منتظر بمانید. ضمناً فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده