// چهار شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

آپدیت جدید بازی Overwatch منتشر شد؛ آغاز رویدادی با محوریت شخصیت Ana

کمپانی بلیزارد آپدیت تازه‌ای برای بازی Overwatch منتشر کرده است که در جریان آن رویداد Ana's Bastet Challenge با جوایزی همچون اسکین‌ جدیدی برای شخصیت Ana آغاز شده است.

کمپانی Blizzard Entertainment (بلیزارد) از زمان عرضه بازی Overwatch در سال ۲۰۱۶ همواره با اضافه کردن محتویات جدید از جمله شخصیت‌ها و نقشه‌ها، حالت و آیتم‌ها پشتیبانی از این بازی را ادامه داده است. یکی از دیگر موارد جذابی که کمپانی بلیزارد در مقاطع مختلف زمانی در دسترس بازیکنان بازی اورواچ قرار می‌دهد، رویداد‌های متنوعی است که هر یک از آن‌ها شرایط و جوایز خاص خود را دارند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، آپدیت تازه‌ی بازی Overwatch منتشر شده است که در قالب آن می‌توانید رویداد Ana's Bastet Challenge را انجام دهید.

رویداد Ana's Bastet Challenge هم‌اکنون آغاز شده است و تا تاریخ ۲۱ ژانویه (۱ بهمن) ادامه خواهد داشت. در طول این مدت می‌توانید با پیروزی در نبرد‌ها علاوه بر جوایز عادی، آیتم‌های مختلف مرتبط با رویداد را دریافت کنید. برای دریافت آیکون باستت، ژست پیروزی و اسکین Bastet Ana باید به ترتیب در ۳، ۶ و ۹ نبرد پیروز شوید. علاوه بر این کمپانی بلیزارد برای افرادی که استریم بازیکنانی همچون Emongg ،Mickie و Tyr0din را تماشا کنند اسپری‌های مختلفی در نظر گرفته است. تعداد پنج اسپری برای این امر در نظر گرفته شده است که مجموعا با مشاهده ۶ ساعت استریم با محوریت بازی Overwatch می‌توانید آن‌ها را دریافت کنید. برای آگاهی از استریمر‌های منتخب می‌توانید به پست مربوط به رویداد Ana's Bastet Challenge در وب‌سایت رسمی بازی اورواچ مراجعه کنید. تریلر معرفی و تصاویر این رویداد را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات    

 

در کنار موارد معرفی شده، آپدیت جدید بازی اورواچ شامل اسکین‌های متنوعی از Overwatch League است. به واسطه این آپدیت اسکین‌های تیم‌های Atlanta Reign ،Chengdu Hunters ،Guangzhou Charge ،Hangzhou Spark ،Paris Eternal ،Toronto Defiant ،Vancouver Titans و Washington Justice در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. با پرداخت یک صد OWL Token می‌توانید این اسکین‌ها را که شامل دو پوشش میزبان و میهمان هستند، دریافت کنید. فصل ۲۰۱۹ مسابقات Overwatch League از تاریخ ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) آغاز می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده