// سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

آهنگساز بازی Skyrim در حال حاضر روی The Elder Scrolls 6 کار نمی‌کند

جرمی سول، آهنگساز بازی The Elder Scrolls V: Skyrim، در حساب کاربری فیسبوک خود اعلام کرده است که در حال حاضر روی نسخه‌ی ششم این مجموعه کار نمی‌کند.

یکی از ویژگی‌های خوب بازی The Elder Scrolls V: Skyrim موسیقی بی‌نظیر آن بود که توسط جرمی سول با تجربه و حرفه‌ای در زمینه آهنگسازی ساخته شده بودند. در این میان خیلی از هواداران با معرفی نسخه ششم به این فکر بودند که آیا جرمی سول وظیفه‌ی ساخت آهنگ‌های The Elder Scrolls VI را برعهده خواهد داشت یا خیر.

حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، جرمی سول در صفحه فیسبوک خود نوشته است که در حال حاضر روی بازی The Elder Scrolls VI کار نمی‌کند. احتمالا این بازی هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه به‌سر می‌برد و کمپانی بتسدا (Bethesda) به‌مرحله‌ی ساخت موسیقی برای این بازی نرسیده است. وی در این باره می‌گوید:

به‌خاطر کمپانی بتسدا نمی‌توانم چیز زیادی بگویم، اما هیچ‌وقت به مجموعه The Elder Scrolls پشت نخواهم کرد. من معتقدم که سهیم بودن من در The Elder Scrolls VI موردی است که تیم سازنده در مورد آن تصمیم خواهد گرفت. برای تایید این موضوع، من در حال حاضر روی نسخه‌ی ششم کار نمی‌کنم.

جرمی سول جدا از نسخه‌ی پنجم، آهنگسازی نسخه‌های The Elder Scrolls III: Morrowind، The Elder Scrolls IV: Oblivion و The Elder Scrolls Online را هم برعهده داشته است. از این رو احتمال می‌رود در The Elder Scrolls VI هم شاهد حضور وی باشیم. از دیگر ساخته‌های جرمی سول هم می‌توان به آهنگ های مجموعه Guild Wars، تعدادی از بازی‌های Harry Potter و Star Wars: Knights of the Old Republic اشاره کرد. در ماه نوامبر بود که جرمی سول اعلام کرد دوست دارد آهنگسازی سریال ارباب حلقه‌های شبکه آمازون را برعهده بگیرد.

بازی The Elder Scrolls VI در نمایشگاه E3 2018 معرفی شد و به‌نظر می‌رسد تا فرا رسیدن کنسول‌های نسل جدید شاهد عرضه‌ی این بازی نخواهیم بود. قبل از عرضه این نسخه، کمپانی بتسدا بازی نقش آفرینی و داستان محور Starfield را منتشر خواهد کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده