// چهار شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۷

معرفی بازی موبایل Langrisser؛ در جستجوی شمشیر مقدس

بازی موبایل Langrisser یک بازی نقش آفرینی با مبارزات نوبتی است که به‌واسطه‌ی طراحی‌های انیمه‌ای خود سعی دارد تجربه‌ای متفاوت و داستانی جذاب را در دسترس کاربران قرار بدهد.

اکثر سازنده‌های بازی‌های نقش‌ آفرینی روی موبایل سعی می‌کنند به‌سمت طراحی‌های شرقی و انیمه‌ای بروند؛ زیرا چنین آثاری می‌توانند مخاطبان بیشتری را روی پلتفرم موبایل به‌خود جذب کنند. در معرفی بازی موبایل امشب هم به‌سراغ یکی دیگر از این دسته بازی‌ها رفته‌ایم که جدا از گیم پلی، از نظر داستان هم می‌تواند مخاطبان را راضی نگه دارد. بازی اندروید و آیفون Langrisser یک بازی نقش‌آفرینی است که از المان‌ها و مکانیزم‌های بازی‌های شرقی به‌شدت الهام گرفته است و می‌توان آن را یک بازی JRPG کامل دانست. از نظر داستانی بازی آیفون و اندروید Langrisser روایتگر مبارزانی است که علیه تاریکی ایستاده‌اند. در سالیان گذشته مبارزانی افسانه‌ای برای برپایی صلح با تاریکی وارد مبارزه شده‌اند و در حال حاضر هم این مبارزه همچنان ادامه دارد. تنها راه پیروزی پیدا کردن شمشیر مقدس است. از این رو کاراکتر‌های بازی که در قالب قهرمان‌ها به‌مخاطب معرفی می‌شوند، وظیفه پیدا کردن این شمشیر را دارند تا یک بار برای همیشه پلیدی را از بین ببرند.

بازی موبایل Langrisser

پیاده سازی استراتژی مناسب در نبردها، می‌تواند کمک حال شما باشد

با شروع بازی موبایل Langrisser، نحوه‌ی بازی کردن به‌شما یاد داده می‌شود؛ جایی که بازیکنان با مکانیزم‌های متفاوت و جهان غنی Langrisser آشنا می‌شوند. Langrisser دارای نبردهای نوبتی است. این گفته بدین معنا است که هر تیم (تیم شما و دشمنان) در هر دور به‌تعداد دفعات یکسانی می‌تواند حمله کند. در ابتدا نوبت شما است که کاراکترهای تیم‌تان و ارتش‌شان را در راستای مورد نظر هدایت کنید. جدا از نوبتی بودن ساختار بازی موبایل Langrisser، شاهد نوع حرکت محدود توسط هر تیم هستیم. زمانی که نوبت یکی از کاراکترها می‌شود، زمین نبرد به‌شکل یک صفحه شطرنج (مربعی شکل) در می‌آید و بازیکنان در خانه‌های تعیین شده قادر به حرکت هستند. همچنین هر کاراکتر در صورتی می‌تواند به دشمن حمله کند که آیکون نبرد را مشاهده کند. حال در جهان Langrisser باید از این مکانیزم‌ها استفاده کنید تا دشمنان را از میان بردارید یا در منطقه‌ی امنی قرار بگیرید تا در امان باشید. حال سوال پیش می‌آید که چرا باید در منطقه‌ی امنی قرار گرفت؟ چرا باید در نوع حملات از استراتژی‌های مختلفی استفاده کنیم؟

سعی کنید در تیم‌تان از قهرمان‌هایی استفاده کنید که نقاط قوت و ضعف مشابهی ندارند؛ به این شکل در مبارزات دشمنان را راحت‌تر از بین می‌برید

زمانی که وارد میدان نبرد شدید، آیکون نبرد روی هر دشمن را به اشکال مختلفی مشاهده می‌کنید. اگر کلمه‌ی ضعیف‌تر را مشاهده کردید، یعنی کاراکتر انتخابی شما ضعیف‌تر از دشمن است و این در حالی است که کلمه‌ی قوی‌تر بیانگر این است که تیم شما قوی‌تر است و با اولین حمله، دشمن مورد نظر به‌صورت کامل از بین می‌رود. در این میان، مورد سوم نبردهای برابر را به‌نمایش می‌گذارد. حال زمانی که مشاهده کردید ضعیف‌تر از دشمنان هستید، می‌توانید بین کاراکترها سوییچ کنید و قهرمان مورد نظرتان را پیدا کنید؛ زیرا ساختار تیم‌تان به‌شکلی است که هر کدام از قهرمان‌ها قدرت و نقاط قوت و ضعف مخصوص به‌خودشان را دارند. همچنین می‌توانید قهرمان ضعیف را برای جلوگیری از آسیب دیدن به نقطه‌ی امنی ببرید. در مراحل ابتدایی بازی موبایل Langrisser استفاده از این چنین استراتژی‌هایی مورد مهمی به‌حساب نمی‌آید، اما رفته رفته و با رسیدن به مراحل بالاتر، با دشمنان قوی‌تر و چالش‌برانگیزتری روبه‌رو خواهید شد. از نظر مراحل، سیستم بازی به دو بخش مراحل اصلی و فرعی تقسیم‌بندی می‌شود. در نقشه‌ی بازی قهرمان اصلی از یک نقطه به نقطه‌ی دیگر حرکت می‌کند و مسیر اصلی، حکم بخش‌های مختلف یک مرحله را دارد. حال در کنار مسیر اصلی، مسیرهای فرعی مختلفی هم مشاهده می‌شود که همان مراحل فرعی هستند. بازیکنان با انجام مراحل فرعی می‌توانند آیتم‌های ارزشمندی را کسب کنند.

بازی موبایل Langrisser

از دیگر ویژگی‌های بازی اندروید و آیفون Langrisser می‌توان به بخش ارتقای قهرمان‌ها اشاره کرد که با نام Training به‌مخاطب معرفی می‌شود. این بخش در مراحل ابتدایی در دسترس نیست و باید به‌نقطه‌ی خاصی از داستان بازی برسید. همچنین یک قسمت دیگر به‌نام احضار برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که با استفاده از آیتم‌های خاص می‌توانند قهرمان‌های جدیدتری را احضار کنند و آن‌ها را در تیم‌شان قرار بدهند. در انتها بازی آیفون و اندروید Langrisser به‌خوبی می‌تواند هواداران بازی‌های نقش‌آفرینی داستان محور را برای ساعت‌ها سرگرم کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Langrisser 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده