// شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل QubeTown؛ مدیریت دهکده

بازی موبایل QubeTown یک بازی استراتژی است که بازیکنان در آن به شهرسازی و کنترل آن می‌پردازند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی متفاوت و سرگرم کننده رفته‌ایم؛ اثری که هدفش مخاطبین کم سن و سال پلتفرم موبایل است و در کنار آن می‌تواند مخاطبان نوجوان را هم سرگرم کند. بازی اندروید و آیفون QubeTown، ساخته استودیو Webzen Inc، یک بازی شهرسازی و استراتژی است که در سرزمینی فانتزی روایت می‌شود. داستان بازی موبایل QubeTown سرزمینی را نشان می‌دهد که تمامی ساکنانش به‌خوبی و خوشی در حال زندگی هستند، اما یک روز مورد تهاجم غول‌ها قرار می‌گیرند. حال شما در نقش ارباب جدید این سرزمین باید آن را ترمیم کنید و با وسعت دادنش، آن را در برابر هجوم دوباره‌ی غول‌ها ایمن سازید. در واقع داستان زمینه‌ساز ورود کاربر به جهان بازی است؛ جهانی که می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند.

بازی موبایل QubeTown

در جهان بازی مواردی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که شما را بیش از پیش برای ارتقای سریع‌تر سطح ترغیب می‌کند

از آن‌جایی که با یک بازی استراتژی و شهرسازی طرف هستیم، وجود بخش آموزشی و نحوه‌ی پیاده‌سازی آن می‌تواند کمک بزرگی به‌جذب مخاطب کند. بخش آموزشی بازی و نحوه‌ی انجام ماموریت‌ها در بازی آیفون و اندروید QubeTown با سایر بازی‌های مشابه متفاوت است و همین تفاوت، باعث جذابیت بازی شده است. در ابتدا باید کاراکتر خود را انتخاب کنید و وارد بازی شوید. در ادامه خدمتکار شما، بخش‌های مختلف دهکده یا همان سرزمین‌تان را معرفی می‌کند. در ابتدا بخشی از بازی مربوط به کشاورزی می‌شود و باید دهکده‌تان را در این بخش تقویت کنید. از این رو نحوه‌ی گسترش زمین کشاورزی، ایجاد بخش دامداری و استفاده از آن و موارد این چنینی به بازیکنان یاد داده می‌شود. همچنین بازی دارای یک سیستم تجارت است که می‌توانید مواد مورد نیاز سایر همسایه‌های خود را تامین کنید. سوال اصلی این است که انجام این موارد چه کمکی به شما می‌کند؟ یکی از موارد بسیار مهم در بازی موبایل QubeTown جذب شهروندان و ارتقای سطح خودتان است. زمانی که کارهای ذکر شده را انجام دهید، XP دریافت خواهید کرد و سطح‌تان افزایش پیدا می‌کند. با افزایش سطح ساخت ساختمان‌های جدید، ارتقای قلعه امنیتی و همچنین شرایط ورود شهروندان به دهکده‌تان مهیا می‌شود.

بازی موبایل QubeTown

حال تفاوت این بازی با سایر بازی‌های هم سبک چیست؟ در بازی‌های استراتژی و شهرسازی دیگر، تمامی ماموریت‌ها پشت سر هم به‌صورت هایلایت شده برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. این روش برای آن دسته از افرادی که آشنایی خاصی با این بازی‌ها ندارند، روش بسیار خوبی است. در بازی موبایل QubeTown از این سیستم استفاده نشده است، اما زمانی که ماموریت‌های مختلفی از سوی کاراکترها و شهروندان برای شما در نظر گرفته می‌شود، می‌توانید آن‌ها را در سمت چپ صفحه نمایش مشاهده کنید و هرکدام را که خواستید، انجام بدهید. از این رو سریع‌تر از قبل سطح خود را افزایش خواهید داد. جدا از این مورد می‌توانید به آن‌ها توجهی نداشته باشید و با توجه به شیوه‌ی بازی کردن خودتان، روند بازی را پیش ببرید. درکنار تمامی موارد ذکر شده در محیط بازی صندوق‌هایی را مشاهده می‌کنید که هرکدام در سطح خاصی باز می‌شوند. این صندوق‌ها دارای سکه و آیتم‌های ارزشمندی هستند که روند شهرسازی شما را افزایش می‌دهند. در انتها بازی اندروید و آیفون QubeTown تجربه‌ای لذت بخش از یک بازی استراتژی و شهرسازی در جهانی مکعبی است و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون QubeTown 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده